Alexy Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Tja, die waarschuwing na het installeren is er niet voor niks. Backuppen, ik deed het zelf ook niet, want ik wist niet hoe het moest , maar nu wel: Rechtermuisknop, extract. Dan kies je een lokatie, en hij is geback-upped. Reageren
Follow Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Die level bestand heb ik al maar nu doet san andreas het nog niet, ligt vast aan de mod zelf. Maar ik heb weer gezocht naar mijn cd, maar kon hem niet vinden Als iemand zo aardig wil zijn om die bestanden te opsturen ben ik hem heel dankbaar. Want in die mod zaten de volgende bestanden: Kan best zijn dat er sommige bestanden er niet tussenstaan in gta3.img. Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Je mag het bestand wat hij nodig heeft wel posten hoor Dat heeft nix met c'ds te maken want de gt3 IMG staat in je SA map open die met img tool en replace Dynamic Reageren
Alexy Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 En ik speel trouwens ook met een no-DVD crack, omdat de DVD vanuit het midden scheurt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.