Dizzee Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik heb met Silverwing via msn deze battle afgesproken, dus er kan meteen gestemd worden. Moderator vs moderator. Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: maximum 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: niet van toepassing Silverwing Dizzee
Flame^ Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik ga voor Silverwing , Die van Dizz is ook erg mooi, maar de stijl van SW spreekt mij gewoon net wat meer uit, en border zou er overigens denk ik wel goed bij staan (SW) . Beide hebben mooie sigs gemaakt, maar mijn stem gaat dus naar Silverwing
Typhoon Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) 2 top sigs! Allebij mooie sigs! Dizzee: + Border Tekst Border Ik vindt alles eraan wel mooi! -Dat zwarte beeste is minder. Silverwing: + Top sig! Alles is mooi toegepast etc -Tekst Geen border Mijn stem gaat naar Dizzee Bewerkt: 14 maart 2006 door Typhoon
Synchro Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Dizzee Render vind ik beter bij de achtergrond passen , de text past er bij enz. Bij Silverwing vind ik het maar raar ..
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Dizzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Render past beter dan Zilver Wing
Svenie Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Dit is echt heel moeilijk,het zijn beide mooie sig's.Maar mijn stem gaat dit keer naar Silverwing.
Twenty Eyes Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ze zijn beide prachtig! Super! Maar er moet er 1 de mooiste zijn, en ik stem voor Silverwing. Dizzee heeft een paar donkere plekken erin, niet heel erg, maar dat spreek mij persoonlijk iets minder aan dan hele lichte kleuren
RonaldVC Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Tjonge, zo moeilijk is het nog nooit geweest. Voor beide echt mijn complimenten . Echt mooi . Nou goed, daar gaan we dan.. Silverwing: Heel mooi rustig met dat ijzigblauw, en die sterretjes is een mooi detail. Letters zijn mooi en zijn goed op de achtergrond neergezet. Daardoor vallen ze niet teveel op zoals je vaak ziet bij andere mensen. Maar ik denk dat een border en iets wat meer kleurvariatie de signature nog mooier maken dan hij al is.. Dizzee: Supermooie achtergrond, gave kleur en die sterretjes zijn zo scherp dat ze bijna zeer doen aan je ogen. Dat spiegeleffect op de letters is een leuk detail en past goed hier. Ook de border maakt hem helemaal af. Jammer dat die kat/poes zo donker is, ik moest hem sterk vergroten om te kunnen zien wat het is, maar nu ik het weet is het wel duidelijk herkenbaar. Ook viel me op dat er een lichte streep over de render loopt, daar door haar haar, maar dat is een detail, en valt haast niet op. Al met al dus een moeilijke keuze. Maar mijn stem gaat naar Dizzee, vanwege de kleurvariatie. Die signature spreekt mij het meeste aan. Zeer zeker een close call, allebei zijn ze prachtig..
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ze zijn inderdaad erg mooi. Maar mijn stem gaat naar Silverwing. Hele mooie rustige lichte kleuren, prachtig gewoon.
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind die van Dizzee het mooist. Erg mooie achtergrond, alleen ik vind de render dan weer wat minder Die van Silverwing is ook erg mooi, alleen ik vind het geheel te blauw. Dus stem Dizzee
Yohan Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik ga voor SilverWing, Dat blauw spreekt mij erg aan... Hoewel die van Dizzee ook mooi is...
Dago58x Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Mijn stem gaat naar Dizzee Een mooie sig Super!!! HEt Staat 7-7
Grove St. Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Erg mooie allebei alleen dat zwarte bij Dizzee verpest het... Wingsilver is mijn stem
Mpp Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 tja ik ga mee met silver wing dies heel mooi de kleur helemaal en simpel is moi
Recommended Posts