GTA-Sheep Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind ze allebei bijzonder goed gelukt. De mooie kleuren van Dizzee geven minstens een gelijke stand met dat ijzige sfeertje van Silverwing. Zoeken is dus naar de signature met iéts erin wat niet helemaal perfect is en dan moet ik eerlijk zeggen dat dat zwarte ding in de signature van Dizzee niet zo mooi is (wat is het eigenlijk?). Mijn stem gaat derhalve naar Silverwing. Maar mijn complimenten voor beiden
SamShine Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ze zijn bijde echt prachtig, maar Dizzee had dat zwarte ding (wat is het? Het lijkt vaag op een roos) weg moeten laten. Die van Silverwing ziet er prachtig uit! En ik heb er niks op aan te merken ( Border ) Mijn stem gaat naar: Silverwing
Dizzee Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wie het nog niet gezien heeft. Dat 'zwarte ding' ( ) is een poes/kat die het meisje in de ogen kijkt. Ik had dat stuk inderdaad wel ietsje lichter kunnen maken.
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wie het nog niet gezien heeft. Dat 'zwarte ding' ( ) is een poes/kat die het meisje in de ogen kijkt. Ik had dat stuk inderdaad wel ietsje lichter kunnen maken. LOL!!!! Had ik echt niet gemerkt. Maar goed dat ik als nog op jouw heb gestemt. Ik dacht voor sier.(Was ook nog heel mooi)
Jowx Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Mijn stem gaat naar Silverwing, die is gewoon prachtig en spreekt me meer aan dan die van Dizzee die ook erg mooi is. Silverwing
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Tja, Dizzee dat heb je. Als jij niet op mij wilt stemmen stem ik niet op jou. Nee grapje, ik zal eerlijk stemmen. ------------- Mijn stem gaat naar Silverwing. Deze is mooi rustig en het plaatje en de achtergrond passen mooi bijelkaar. Het lijkt een beetje glazig en dan dat vind ik wel mooi. Die van Dizzee is ook goed, maar de achtergrond vind ik niet super. Dat verknalt het plaatje echter. Het plaatje/persoon is wel mooi maar de achtergrond kan misschien wel iets beter. Maar wel geinig dat beestje bij het persoon, net dat de neus eraf wordt gebeten. ------------- Verder vind ik jullie beide goed werk gehebben presteerd maar ik moet helaas een keuze maken. Beide heren verdiennen een applaus:
Recommended Posts