Pimp_Killer Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Als ik een sample maak van een geluid...dan wil ik graag het omzetten in een mp3 bestand... dus ik bedoel als je rechtermuisknop en op eigenschappen klik bij een sample/liedje dat er dan staat : Bestandtype:Geluid met mp3-indeling bestaat er een programma dat je samples/muziek om kan zetten in MP3...???? Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ja, zo'n programma bestaat. Ik heb even rap gegoogelt. Hopelijk ben je er iets mee. Link Succes Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Dit loopt meestal op een Trial... Maar hier zijn echt 100-den programma's voor, dus als je Trial op is zoek gewoon een ander progje. Je kan dit gemakkelijk vinden onder : Mp3 Converter. Succes.. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Matiscus n Giorgo thqz man.. ik weet nu genoeg bedankt..! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.