RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) EditFont = Lettertype Lettertype = Font ... maar het lettertype past niet, de kleur en het font ... Waarmee ik aangeef wat er aan het lettertype mankeert. Met font wil geef ik dus aan dat je beter een ander type kan gebruiken. Zelfde betekenis, andere naam. Dat weet ik ook wel hoor Tales. En dan is het de Tomb Raider font, nog past het niet in mijn ogen, ligt wellicht aan de kleur? Bewerkt: 11 april 2006 door RonaldVC Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik zal er wat aan doen ... heb je misschien een voorkeur voor de kleur . Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik zal er wat aan doen ... heb je misschien een voorkeur voor de kleur .Pak een kleur van je render. Je kan later nog wel kijken welke blendingmode of blendigoptions je wil gebruiken. Als je uberhaubt een blendingchange wil doen.. Misschien is een goeie kleur van je render en een zwarte stroke van 1pxl wel genoeg.. Maar goed, tekst vind ik zelf ook altijd moeilijk. Het is gewoon een kwestie van passen en meten... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Deze beter ? Special Thanx to : .Levi. Topic Name ^^ Bewerkt: 11 april 2006 door .Tales. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ja , vind ik wel.. De kleur past nu bij de sig, en het is mooi hoe de letters zegmaar oud lijken. Nog vind ik ze een tikkeltje te groot maar goed, dat is een smaak kwestie... Veel beter zo.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Nieuwe SignatureRate + Tips Accepted @ Gtasheep : Mijn huidige sig is door Hayley gemaakt (foto in sig) Bewerkt: 12 april 2006 door .Tales. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Op deze pagina zie ik 3 signatures van je. De Lara Croft vind ik persoonlijk erg mooi. Mooie render, font oke en gewoon een prima ontwerp. 9/10. Je allernieuwste is mooi qua kleur, maar ik vind de achtergrond iets te fel. Als je snel kijkt zie je niet direct wat nu achtergrond is en wat onderwerp. Natuurlijk kan ik het zelf overigens niet beter . Een 8/10. En je huidige signature tenslotte vind ik eigenlijk niet mooi. Is een beetje rommeltje eerlijk gezegd. Het rechterdeel met HP is wel grappig qua humor, dus die redt het een beetje. Een 6,5. Sorry voor dit lage cijfer........ Reageren
SamShine Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Je Tomb Raider signature ziet er goed uit, alleen zou ik je tekst iets kleiner doen! Die andere is veel te druk, je render is mooi maar daar blijft het ook bij. Probeer ook is wat andere stylen, ik weet zeker dat je dat goed kan! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Nieuwe Signature V1 V2 Bewerkt: 12 april 2006 door .Tales. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ziet er op het eerste oog leuk uit, je hebt een leuke achtergrond, alleen zou ik een andere brush gebruikt hebben. Meer een rustigere brush. Verder is de achtergrond uitstekend, kleurt mooi bij de render. Je render is ook leuk, je hebt hem ook goed geplaatst. Verder kan je hem nog een beetje inblenden voor net dat beetje extra. De tekst vind ikzelf het zwakste punt van de sig, ik vind het niet echt mooi staan, al zijn de kleuren wel mooi gekozen. Border zie je haast niet, maar kleurt perfect bij je sig. ------------------ Achtergrond:7.8 Render:8.3 Tekst:6.4 Border:8 1e indruk:8.4 Gehele indruk:7.8 Totaal: 8.1 Bewerkt: 13 april 2006 door -Matthijs- Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Nieuwe Sig !: Rate ook ff de sig 2 posts hierboven ! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weer eens een nieuwe Simpele sig : Reageren
Synchro Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nieuwe SignatureV1 V2 Ik vind dat je erg goed bezig bent , Tales. Ik geef deze een 7.Je maakt nu al heel lang van deze siganture's en het begint een beetje saai te worden. Probeer ( zoek ) is een andere stijl. Wat oook kan voor achtergrond is: neem de hele render verspreid het over de hele sig. als de render te klein is verdubbel je hem. en verspreid je over de sig totdat hij vol is. Daarna merge je de verdubbelede layers met elkaar en dan ga jae wat smudge. Voor smudge check andere forums of bij tutorials. Heb zelf ook niet veel verstand van deze smudge.. Je 2 nieuwste siganture vind ik wel speciaal maar niet intersant. Met speciaal ermee bedoel dat het idee goed is. Reageren
Blastov Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weer eens een nieuwe Simpele sig : Simpel maar daar houd ik van Ik vind hem leuk bedacht, zeker orgineel Die border geeft net dat beetje extra wat hem nog mooier maakt Ik geef je een 7.8 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Nieuwe Signature Rate + Tips Are Needed Bewerkt: 15 april 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.