Jump to content

.WhoopDiDoo. Signature Factory !

Recommended Posts

Geplaatst:

De render is goed gelukt, en de kleuren passen er perfect bij :)

En je naam staat er ook nog eens mooi in

9/10

• Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Sharingan

55

• San_Andreas_Nigga

8

• SummerBase

6

• RonaldVC

6

Geplaatst:

Hij is veel te leeg.

Je hebt de render voor de zoveelste keer niet ingeblend.

De render komt ook nog eens over de border heen.

Cijfer: 5/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Deze beter ? :duh:

keirasig6qb.png

Met hulp van Hayley !

Alleen een verkeerde achtergrond kleur gekozen !

Bewerkt: door .Tales.
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Een megabump.....sorry :$

De heer Tales, die op dit moment luistert naar de naam .WhoopDiDoo. vroeg me zijn oude topic weer te heropenen. Omdat zijn tekenmap uitpuilt van de nieuwe ontwerpen geef ik hier graag gehoor aan. We zijn benieuwd :Y

Geplaatst:

Idd verneukt zoals je al zei.. :puh: Het effect is wel mooi, alleen niet bij dit plaatje.. Het lijkt net of ze een of andere vieze huidziekte heeft :kots:

Geplaatst:

Het effect op dit plaatje is niet echt passend.. Als je het niet echt snapt (mijn tutorial) dan moet je het gewoon vragen in het topic, ik ben namelijk bereid je te helpen. Ik zie dat de signature ook niet alle stappen heeft doorgebracht die in de tutorial zitten.

WIP Pictune :

(zelfde auto als mijn broer heeft)

Is nog erg WIP,

Moet nog bumpers snijden en passen.

Kleur veranderen.

Origineel:

meganecv4.th.jpg

Tuned:

meganecopyis4.th.png

Wat al gedaan is:

Verlaagd

Andere velgen

Motorkap ander kleurtje

Ramen getint

Zijknipperlicht weggewerkt

Sleutel gat weggewerkt

Mistlampen weggewerkt

Dat is het tot nu geloof ik !

Ongeveer 60%

Raten Alvast :puh:

Whoop

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Ik weet niet of iemand al eens het genoegen heeft gehad een overspannen .WhoopDiDoo. in zijn PM-box te hebben gehad, maar totdat iemand zijn bovenstaande auto een rate heeft gegeven dreigt hij dit 30 keer per dag met me te gaan doen. Dus als jullie een oud schaap een plezier willen doen....vertel even wat je van zijn ontwerp vind..... :)

Nou om Sheep maar wat te ontlasten en zo mogelijkheid heeft mijn PMs te beantwoorden (:puh: geintje, Sheep antwoord altijd zeer vlot en snel, maar dat terzijde), alhier:

Eerst wou ik een kanttekening maken over de wielen. Grote wielen vind ik mooi en een verlaagde auto ook, alleen hoe jij het hebt gedaan vind ik persoonlijk eigenlijk haast lelijk. Eerst is er het wiel rechtsvoor, dat slecht is afgewerkt omdat er een stuk mist. Verder vind ik dat bij verlaging van een auto het wiel nog steeds helemaal zichtbaar moet zijn om het mooi te laten lijken, in plaats van het wiel te laten verdwijnen onder de body.

(mijn mening)

Geblindeerde ruiten vind ik zeer netjes gedaan, weerspiegeling is gebleven.

Mortorkap is nog ietwat pixelachtig bij de gleuf tussen body & motorkap, maar is verder goed gedaan.

Een cijfer kan ik er niet echt op geven, ik heb nog nooit een perfect uitziende auto gezien die op deze manier is gemod, maar ook geven überslechte. Totaalindruk vind ik echter tegenvallen en zal dus geen hoog cijfer zijn.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Nou om Sheep maar wat te ontlasten en zo mogelijkheid heeft mijn PMs te beantwoorden (:puh: geintje, Sheep antwoord altijd zeer vlot en snel, maar dat terzijde), alhier:

Eerst wou ik een kanttekening maken over de wielen. Grote wielen vind ik mooi en een verlaagde auto ook, alleen hoe jij het hebt gedaan vind ik persoonlijk eigenlijk haast lelijk. Eerst is er het wiel rechtsvoor, dat slecht is afgewerkt omdat er een stuk mist. Verder vind ik dat bij verlaging van een auto het wiel nog steeds helemaal zichtbaar moet zijn om het mooi te laten lijken, in plaats van het wiel te laten verdwijnen onder de body.

(mijn mening)

Dat gaat automatisch, het wiel gaat vanzelf onder de body zitten.

En dat is meestal zo, als het wiel op die hoek staat.

Aan de motorkap moet ik nog werken.

En btw wat vinden jullie van de Z3 vent aan de zijkant ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...