Robin2130 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 De render is goed gelukt, en de kleuren passen er perfect bij En je naam staat er ook nog eens mooi in 9/10 Reageren
Ruben414 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 mooi, misschien is het nog mooier om de border over de render te plaatsen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Hij is veel te leeg. Je hebt de render voor de zoveelste keer niet ingeblend. De render komt ook nog eens over de border heen. Cijfer: 5/10. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Deze beter ? Met hulp van Hayley ! Alleen een verkeerde achtergrond kleur gekozen ! Bewerkt: 21 april 2006 door .Tales. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Een megabump.....sorry :$ De heer Tales, die op dit moment luistert naar de naam .WhoopDiDoo. vroeg me zijn oude topic weer te heropenen. Omdat zijn tekenmap uitpuilt van de nieuwe ontwerpen geef ik hier graag gehoor aan. We zijn benieuwd Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Nieuwe Verneukte Signature : Raten AUB Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Nog iemand Rates ? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Idd verneukt zoals je al zei.. Het effect is wel mooi, alleen niet bij dit plaatje.. Het lijkt net of ze een of andere vieze huidziekte heeft Reageren
Crankeye Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vind em echt verneukt ja =P haast geen effects gebruikt flippo! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik had het geprobeert met die laatste Tut van Levi. Maar is heeelemaal verneukt joh Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Het effect op dit plaatje is niet echt passend.. Als je het niet echt snapt (mijn tutorial) dan moet je het gewoon vragen in het topic, ik ben namelijk bereid je te helpen. Ik zie dat de signature ook niet alle stappen heeft doorgebracht die in de tutorial zitten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) WIP Pictune : (zelfde auto als mijn broer heeft) Is nog erg WIP, Moet nog bumpers snijden en passen. Kleur veranderen. Origineel: Tuned: Wat al gedaan is: Verlaagd Andere velgen Motorkap ander kleurtje Ramen getint Zijknipperlicht weggewerkt Sleutel gat weggewerkt Mistlampen weggewerkt Dat is het tot nu geloof ik ! Ongeveer 60% Raten Alvast Whoop Bewerkt: 18 oktober 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik weet niet of iemand al eens het genoegen heeft gehad een overspannen .WhoopDiDoo. in zijn PM-box te hebben gehad, maar totdat iemand zijn bovenstaande auto een rate heeft gegeven dreigt hij dit 30 keer per dag met me te gaan doen. Dus als jullie een oud schaap een plezier willen doen....vertel even wat je van zijn ontwerp vind..... Reageren
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Nou om Sheep maar wat te ontlasten en zo mogelijkheid heeft mijn PMs te beantwoorden ( geintje, Sheep antwoord altijd zeer vlot en snel, maar dat terzijde), alhier: Eerst wou ik een kanttekening maken over de wielen. Grote wielen vind ik mooi en een verlaagde auto ook, alleen hoe jij het hebt gedaan vind ik persoonlijk eigenlijk haast lelijk. Eerst is er het wiel rechtsvoor, dat slecht is afgewerkt omdat er een stuk mist. Verder vind ik dat bij verlaging van een auto het wiel nog steeds helemaal zichtbaar moet zijn om het mooi te laten lijken, in plaats van het wiel te laten verdwijnen onder de body. (mijn mening) Geblindeerde ruiten vind ik zeer netjes gedaan, weerspiegeling is gebleven. Mortorkap is nog ietwat pixelachtig bij de gleuf tussen body & motorkap, maar is verder goed gedaan. Een cijfer kan ik er niet echt op geven, ik heb nog nooit een perfect uitziende auto gezien die op deze manier is gemod, maar ook geven überslechte. Totaalindruk vind ik echter tegenvallen en zal dus geen hoog cijfer zijn. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Preddy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Nou om Sheep maar wat te ontlasten en zo mogelijkheid heeft mijn PMs te beantwoorden ( geintje, Sheep antwoord altijd zeer vlot en snel, maar dat terzijde), alhier:Eerst wou ik een kanttekening maken over de wielen. Grote wielen vind ik mooi en een verlaagde auto ook, alleen hoe jij het hebt gedaan vind ik persoonlijk eigenlijk haast lelijk. Eerst is er het wiel rechtsvoor, dat slecht is afgewerkt omdat er een stuk mist. Verder vind ik dat bij verlaging van een auto het wiel nog steeds helemaal zichtbaar moet zijn om het mooi te laten lijken, in plaats van het wiel te laten verdwijnen onder de body. (mijn mening) Dat gaat automatisch, het wiel gaat vanzelf onder de body zitten. En dat is meestal zo, als het wiel op die hoek staat. Aan de motorkap moet ik nog werken. En btw wat vinden jullie van de Z3 vent aan de zijkant ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.