.Sharingan Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Hele simpele, maar best mooie Signature. Raten: Bewerkt: 30 oktober 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Crankeye Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Deze vind ik wel HEEL simpel, layer duplicaten en smudgen naar buiten, en wat tekst neerzetten... Sorry, 5/10 Ik vind alleen de render mooi.... Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 zeker mooi... ook hier zie je dat er wat aan is gedaan 8/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Mooi, misschien had je dat witte transparant kunnen maken? Verder heel goed. 7.5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dankje, Mss nog meer Rates ? Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Die signature is erg simpel te maken. Er is niet veel aan gebeurd, zoals Crankeye al gezegt heeft. Je zou nog wat meer effecten toe kunnen voegen om de background wat op te fleuren/vullen. De tekst is simpel, maar zéker niet verkeerd. Als je wat aan deze punten kunt doen, kan het vast een mooie signature worden. Een cijfer geef ik niet, want hij is naar mijn idee een beetje onaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.