vinno1234 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 waar is de geheime legerbasis Reageren
Pietje II Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Hier zijn al meerdere topics over gemaakt, voortaan de zoekfunctie gebruiken. Met de geheime legerbasis bedoel je zeker Area 69, het wordt ook wel de 'No Fly Zone' genoemd, die ligt hier: De rode pijlen geven aan waar Area 69 ligt. Je gaat er ook naar toe in de missie 'Black Project' die je krijgt bij de missies bij jouw vliegveld, Verdant Meadows. Meer informatie erover vind je hier: http://www.nl.wikigta.org/index.php/Area_69 Eigenlijk zijn er 3 legerbasisen in San Andreas. Die vindt je op het kaartje bij de andere pijlen. Bij het paarse hokje vindt je Easter Basin Naval Base, daar ga je ook op bezoek in de missie: 'Vertical Bird' Daar ligt ook een vliegdekschip waar je door SAM Sites (luchtafweergeschut) net zoals bij Area 69 uit de lucht wordt geschoten als je er met een vliegtuig boven vliegt. Evenals bij Area 69 krijg je een 5 stars wanted level als in de basis komt. En in de rechterbovenhoek in Las Venturras zie je op mijn kaartje een rode hok, daar is ook een legerbasis genaamd Las Venturras Freight Depot, daar moet je ook een missie doen genaamd: 'Up, up and away!' Volgens mij krijg je daar geen wanted level als je daar binnen komt, maar het is wel omringd door hoge muren, dus volgens mij heb je of een jetpack nodig om er binnen te komen of een helikopter/vliegtuig. Meer informatie vind je natuurlijk op WikiGTA, dus ik zal zeggen: kijk daar eens op! Er staat nog lang niet alles op qua informatie, maar je komt nu al héél ver! Klik op deze link om naar WikiGTA te gaan, en wel naar het GTA: San Andreas gedeelte. http://www.nl.wikigta.org/index.php/Grand_...to:_San_Andreas Hopelijk heb ik je voldoende ingelicht! Pietje // Bewerkt: 15 maart 2006 door Pietje // Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Deze legerbasis het Area 69 deze is gebazeerd op de echte Area 51... Deze is te vinden in de woestijn naast je prive vliegveld. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wanneer Ik naar Area 69 ga dan gaan ze me weer doden met een rocketlauncher of met een minigun gaan ze me doden.. Dat is irritant Reageren
Wesley Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Wanneer Ik naar Area 69 ga dan gaan ze me weer doden met een rocketlauncher of met een minigun gaan ze me doden.. Dat is irritant Helaas gaan ze je wel doden. Je hebt ook gelijk de hele politie eenheid aanwezig.. Ik vind het ook iri.. Maar je moet in een straaljager effies met die lichtjes schieten. En dan een scherpe bocht maken. Dan heb je geen last van die raketten. Bewerkt: 15 maart 2006 door Wesley_GTA Reageren
ViceAgent Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Wanneer Ik naar Area 69 ga dan gaan ze me weer doden met een rocketlauncher of met een minigun gaan ze me doden.. Dat is irritant Probeer eens met een rancher door het hek heen te rijden en dan in de dichtsbijzijnde tank te stappen, dan kunnen ze je vrijwel niets maken, dan rijd je ze gewoon dood. Als je in een helikopter stapt, dan is het een ander verhaal want dan moet je de SAM raketten ontwijken, maar ook dat is niet onmogelijk. Als het je alsnog niet lukt dan zou ik gewoon volle Armor kopen (Dat kost maar $200,- dus dat moet te doen zijn als je al zover in het spel bent), een goed wapen, en dan proberen de tank te berijken, je kunt hem dan proberen in een van je garages te zetten (Je privévliegveld is lekker dichtbij) en dan snel met een auto die goed op ruw terrein is naar een Pay 'n Spray rijden, dan heb je hem. Bewerkt: 15 maart 2006 door ViceAgent Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 eyz, als je die heli makkelijk wil pakken dan schakel je de SAM's gewoon even uit met een granaatje of iets dat ontploft,,... een tank kan dat ook prima zo kun je ongestoord weg vliegen met je heli... let op!: er staat ook nog een SAM buiten de basis met een hekje er omheen... ik weet niet zeker of die SAM je ook pakt vanaf die afstand,,.... maar dan weet je het even grtz, Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.