doublex Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 (bewerkt) als ik met ASE een server aan klik gaat hij wel gta laden en dan doe ik start game en dan start multi theft auto dan laat hij gta en dan kom ik op server dan geef hij een unhandled exeption error en dan sluit hij het spel weet iemand hoe dat komt??? Bewerkt: 21 september 2004 door doublex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 Je moet de versie even veranderen van de MTAClient. Dat staat rechtsbovenin de Client. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 douplex doet ie het nu ? want anders word dit waarschijnlijk een topic met een slotje (denk ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 lmex,Sep 24 2004, 03:31 PM] douplex doet ie het nu ?want anders word dit waarschijnlijk een topic met een slotje (denk ik ) Elmex.. Daar zijn de Moderators voor. Wil je niet meer spammen aub? We hebben je al eerder gewaarschuwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.