Jump to content

Mods voor Playstation

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie dat je voor de Pc allemaal auto's kunt downlaoden enzo he .

Kan dat ook met de Playstation ? :?

En nog een vraagje ..

op sommige screens zie ik een kilometerteller he ..

Kan dat ook met san andreas voor de playstation ?

Geplaatst:

Nee, beide vragen kunnen niet.

Alleen op de PC kun je mods installeren, die kilometerteller is volgens mij een mod, dus...

En auto's downloaden kan je helaas alleen op de PC, in mods. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dit is allemaal niet mogelijk op de Ps2 versie, dit kan alleen op de PC. Die auto's en kilometer tellers zijn allemaal mods die je op bijvoorbeeld gtagames.nl kan downloaden, die instaleer je dan met bepaalde instal tools.

Maar jammer genoeg is dit niet mogelijk op de PS2.

EDIT: Pietje was me voor.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Wow, die waren snel achterelkaar. Maar, even ontopic, het kan volgensmij wel, maar dan moet je de hele Cd-rom opnieuw branden ofoiets, maar dat is heel moeilijk te doen allemaal. ik weet het zelf ook niet te doen, ik heb het namelijk gewoon op de PC.

Geplaatst:

Ja ik vin dat wel jammer .

want ik heb namelijk niet zo'n snelle pc dus moet ik wel voor de Ps2 :schater: ..

Maarja ..

Toch bedankt voor de hulp _O_;)

Geplaatst:

Als je een snelle computer hebt.

Is SA op de pc geweldig.

En nee beiden vragen kunnen helaas niet.

Of je zou SA ook op de pc kunnen kopen.

Hij kost nu iets van 30 euro.

Maar die mods gebruik ik niet.

Dat lijkt me maar niets. ;):schater::klap::cya::Y:)_O_:puh::D:*D8):bier::bonk:

Geplaatst:

Aha .. Okee

nog 1 vraag ..

Misschien beetje dom ma hoe krijgen jullie die afbeelding onder aan jou bericht ? :bonk::clown:

Geplaatst:

Dit is een signature, deze zet je daar neer door naar instellingen te gaan, en dan signature instellingen.

Een signature is eigenlijk een gewoon plaatje, maar meestal veranderen mensen hem helemaal, dat doet je met progamma photoshop, de trial is gratis te downloaden op adobe.com. Maar om zo'n sig te maken is best nog wel lastig als je het nog nooit gedaan hebt, als het echt niet lukt zou ik mensen zoals General Lee, Arjen, Levi etc pm'en meschien wil 1 van hun een sig voor je maken.

Als je de sig klaar hebt, moet je hem heb nog onder je post kunnen zetten, nou zoals ik al zei ga naar instellingen, rechts boven in beeld, ga dan naar signature instellingen.

Open dan een nieuw scherm, ga dan naar Imageshack, dat is een site waar je je afbeeldingen kan uploaden, dan moet je gewoon op bladeren drukken en je signature bestand selecteren, als je dat gedaan hebt komen er een aantal links te staan, kies dan de link waar voor staat: Hotlink voor forums 1, kopieer die link in je signature instellingen balkje, druk dan op update je signature, en dan moet het als het goed is je sig er staan.

Je moet er wel om denken dat signature's een maximale groote van 500 x 150 pixels mogen hebben.

Als je het nog niet snapt kan je de Gtaforum helpdesk raad plegen!

Succes.

• 2 weken later...
Geplaatst:

er is wel een soort mod voor sanandreas op de playstation2

dat is sanandreas radio die je kunt downloaden op gtagames.nl

maar bij mij doet hij het niet :-(

Geplaatst:
er is wel een soort mod voor sanandreas op de playstation2

dat is sanandreas radio die je kunt downloaden op gtagames.nl

maar bij mij doet hij het niet :-(

Bij mij doet ie het ook niet .. Kan iemand helpen wie het wel weet hoe het werkt ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...