Nickonly Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Ik heb wat geks gevonden, namelijk dat je met de politie helicopter (police marverick) veel hoger kan vliegen dan met andere vliegtuigen. Niet dat het zoveel nut heeft om zo hoog te vliegen maar wel handig om te weten. Het is dus ook niet waar dat dat passagiers vliegtuig veel hoger kan vliegen "omdat dat de grootste is". Bewerkt: 15 maart 2006 door Nickonly Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 eyz, zou je mischien een screen kunnen posten?? dat is wat geloofwaardiger,... als je hem op en console hebt kan je altijd nog met een digitale camera 1 maken als je die hebt,... en kun je ook zo hoog vliegen dat SA zich nog niet helemaal ge-''load'' heeft? grtz, Cesar SA Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Zover ik weet kun je met elke helicpoter erg hoog vliegen. Gewoon lang genoeg de toets voor naar boven vasthouden. Maar ik denk niet dat je met één bepaalde helicopter hoger komt. Reageren
RogierS. Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Klopt, ik heb het even getest, met een police maverick kan ik niet hoger komen dan met andere helicopters :S Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) eyz, zoals de mythbusters zouden zeggen:''this myth is totally busted!'' grtz, Cesar SA Bewerkt: 15 maart 2006 door Cesar SA Reageren
Nickonly Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Nou niet helemaal dus. Ik dacht dat je alleen met de heli van de poitie zo hoog kon vliegen. Maar dat is dan niet zo. Het is dan wel dat helicopters in algemeen hoger kunnen vliegen dan vliegtuigen en niet alleen de police marverick. -Sorry daarvoor dan- Maar dan is het dus niet helemaal "gebust". Bewerkt: 15 maart 2006 door Nickonly Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) ---------- eyz, woeps ik plaatste perongeluk een bericht dom! excuses grtz, Cesar SA Bewerkt: 15 maart 2006 door Cesar SA Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Het klopt inderdaad wel dat een Police Maverick veel sneller en soepeler beweegt dan andere doorsnee Helikopters, Dit werkt hetzelfde als bij de NieuwsHeli in Vice City, aangezien deze sneller overal ter plaatse moet zijn, kunnen ze veel soepeler en sneller bewegen... Maart of 'ie hoger gaat, weet ik niet zeker Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik snap dat ook niet bij de hydra.Iedreen zegt dat hij heel snel is. Maar bij mijn gaat hij super sloom.Hoe komt dat? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Als je gewoon met de Hydra vliegt, 'issie inderdaad Langzaam... Je hebt alleen een knopje, wat je moet indrukken, en dan gaat de Hydra heel snel vooruit.... Ik kan je alleen de Besturing voor op de PS2 geven, aangezien ik de andere niet ken Door de rechter Joystick vooruit te duwen, gaat de Hydra vaart maken ! Check ook even het Pinned Topic van de Besturingen, hier staat alles in Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja de besturing snap ik natuurlijk wel.Maar is hij nou echt zo langzaam? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Nee hoor. De Hydra is het snelste luchtvoertuig. Hij gaat heel snel als je de straalrakketten vooruit hebt gezet. Je kunt dat doen door op 8 te drukken. Verder is de Hydra handig en snel. Je kunt makkelijk jezelf verplaatsen naar een ander eiland. Hydra is super-sonisch snel EDIT @ hieronder: Huh hoezo? Bewerkt: 16 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja, je beboelt de wielen intrekken? Reageren
(San) Andr Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nee, wat hij bedoelt is de thrusters (zeg maar de uitlaten) draaien zodat je normaal horizontaal kunt vliegen Wielen intrekken is 2 (en dan niet die ene boven de W) Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja maar ik speel hem op de xbox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.