Jump to content

Race auto's dealen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bij GTA SA op een punt dat ik even niet meer verder kom...

Ik heb opzich voldoende ander missies maar:

ik heb net Wrang Cars gekocht en er word dus

na je 2e missie (dacht ik) gezegd van dat je bij

Ocean Flats je auto kan pimpen en dat deze dan

in de Wrang Cars showroom komt te staat dus ik

ben naar Ocean Flats gegaan mijn auto gepimp

allemaal heel leuk en aardig maar hoe zorg ik er

nou voor dat mijn (al zeg ik het zelf) prachtige

wagen in de showroom komt :?

ik heb al alle garages rondom het gebouw geprobeert

maar er ging er geen 1 open...

ligt het nou gewoon aan het spel of doe ik iets fout?

B.V.D Bart :engel:

Geplaatst:

Eej, Welkom op het forum. Ik wens je hier nog veel plezier :Y

Als je Na Wang Cars de 2e missie hebt gedaan kan je volgens mij je auto al tunen.

Ga dan naar Wheel Arch Angels en Tune je auto. De auto's die in de garage staan van Wang Cars kan je allemaal tunen. Ik denk dat ij het andersom hebt begrepen dat je de auto's in de garage kon zetten, Maar Wang Cars heeft helemaal geen garage. Je kan beter je auto's in andere Save Houses zetten. Bijv. in The Old Garage of in een andere grote garage.

SilverDust ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum!

Kijk, om de showroom in Wang Cars vol te krijgen met auto's, moet je gewoon de daarbij behorende missies doen. Meestal gaan die over dat je dan van iemand een auto moet jatten, bijvoorbeeld d.m.v. spijkerstrips op de weg te leggen zodat er een vrouw overheen rijdt, en zo haar banden klappen, en dan jat je haar auto en die breng je dan naar Wang Cars. Maar dat gebeurt alleen in die missies. Het zijn er vier, je kunt ze vinden hier: http://www.nl.wikigta.org/index.php/San_Fierro_Missies

Je moet kijken bij de Wang Cars missies. Als je die haalt, zal de showroom bij Wang Cars vanzelf gevuld worden met auto's, en de showroom wordt dus niet gevuld met auto's die je bij Wheel Arch Angels (die jij dus Ocean Flats noemt) tuned. Wel kun je met de auto's waarmee jouw showroom gevuld wordt gebruiken om te tunen bij Wheel Arch Angels.

Even voor de duidelijkheid: Je kunt alleen je showroom bij Wang Cars vullen door de Wang Cars missies te doen, op andere manieren niet, dus ook niet d.m.v. tunen bij Wheel Arch Angels, of in het gewone spel auto's van mensen te jatten en zo in je showroom te zetten, dat werkt dus allemaal niet.

Hopelijk heb ik je voldoende ingelicht, is je iets nog niet duidelijk vraag het dan gerust nog in dit topic. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Ik denk dat ik begrijp wat GTABart bedoeld.

Je denkt waarschijnlijk dat de auto's die je tuned bij Wheel Arch Angels, nadat je ze getuned hebt, in de showroom komen te staan. Nee, dat is niet zo. De auto's die je bij Wang Cars vandaan haalt en tuned, moet je in je garage zetten, en die komen niet getuned en wel terug in de showroom. De showroom wordt telkens aangevuld met "nieuwe", ongepimpte auto's. Dus als je een auto opgeknapt hebt, meteen je garage in die handel!

Geplaatst:

bedankt mensen :)

heb ik toch nog 1 vraagje :engel:

als je zo'n missie doet van Wrang Cars

je jat de auto en die pimp je dan je complete de missie

komt die dan wel gepimpt in je showroom te staan ?

nogmaals bedankt voor de reacties :)

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat gebeurd, omdat Rockstar het niet zo heeft gemaakt dat de auto er precies zo uitziet als dat je hem aanlevert.

Want het is toch ook zo dat als je je auto onderweg flink hebt vernieuw, dat hij dan weer zo goed als nieuw in de showroom komt te staan?

Dus ik denk niet dat je een gepimpte auto in je showroom krijgt.

Maar ik weet dit allemaal niet echt heel zeker, dus je zou het altijd eens kunnen proberen,

dat kan geen kwaad! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...