Jump to content

webcam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

met welk progama kan ik vilmpjes maaken met mijn webcam ???

en met welk progama kan ik goet een foto maaken met de webcam ???

dat amb praaten kan k niet so goet ik heb dislexie

ik heb een lifetec lt 9388 pc camera

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Ik raad je aan on ABN te typen, want dit is slecht te lezen :{

ontopic: Ik denk dat het aan je soort webcam ligt. Want sommige kunnen geen foto's en filmpjes maken. Misschien is het handig om te vertellen wat voor soort cam je hebt.

En anders staat het misschien wel in de bijgeleverde gebruikershandleiding. Daar staan meestal de specificaties ook in :)

Sorry, even een offtopic opmerking..

Die jongen heeft dislexie, als je nou eens niet alleen de eerste zin leest had je kunnen zien dat hij last heeft met schrijven en lezen.. Beetje onnodige opmerking dus..

Ontopic:

Normaal gesproken heb je wel een cd'tje bij je webcam met software.. Als je die installeerd kan je daarmee normaal gesproken filmpjes en foto's maken. Heb je die software niet kan je volgens mij met XP ook een hoop met je webcam, zodra hij aangesloten is moet je eens kijken bij de eigenschappen.. Ik weet het niet zeker want ik heb zelf geen webcam..

oja, dit nog:

ontopic: Ik denk dat het aan je soort webcam ligt. Want sommige kunnen geen foto's en filmpjes maken
Wat heb je nou aan een webcam die geen foto's of filmpjes kan maken :bonk: . Bewerkt: door RonaldVC

Die jongen heeft dislexie, als je nou eens niet alleen de eerste zin leest had je kunnen zien dat hij last heeft met schrijven en lezen.. Beetje onnodige opmerking dus..

Ontopic:

Normaal gesproken heb je wel een cd'tje bij je webcam met software.. Als je die installeerd kan je daarmee normaal gesproken filmpjes en foto's maken. Heb je die software niet kan je volgens mij met XP ook een hoop met je webcam, zodra hij aangesloten is moet je eens kijken bij de eigenschappen.. Ik weet het niet zeker want ik heb zelf geen webcam..

oja, dit nog:

ontopic: Ik denk dat het aan je soort webcam ligt. Want sommige kunnen geen foto's en filmpjes maken
Wat heb je nou aan een webcam die geen foto's of filmpjes kan maken :bonk: .

Misschien had Ferre dit niet gezien?

Wat is eigenlijk dislexie?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:
Wat is eigenlijk dislexie?

Dyslexie:

Een dyslexie is een leesstoornis, waar vele termen voor zijn, zoals: leeszwakte, woord- of leesblindheid, ontwikkelingsdyslexie en legasthenie. Mensen met dyslexie hebben problemen met geschreven taal, vooral bij het lezen, maar vaak hebben ze ook spellingsproblemen. Opvallend is dat het vaker bij jongens dan bij meisjes voorkomt.

Dyslexie wordt vaak omschreven als een aanhoudende stoornis in het vlot leren lezen, zonder dat daar een duidelijk oorzaak voor is. De diagnose dyslexie wordt pas gedaan als men geen motorische, zintuiglijke, intellectuele, emotionele of sociale factoren aanwijsbaar zijn.

Ieder persoon met dyslexie heeft echter niet precies hetzelfde. Er zijn namelijk vele verschillende soorten dyslexie. De belangrijkste groepen:

Type 1

Dit type wordt gekenmerkt doo zwakke auditieve vaardigheden. Het koppele van klank en teken wordt lang niet goed beheerst. Deze dyslectici proberen woorden te herkennen op grond van visuele kenmerken. Ze lezen vrij snel, maar maken veel inhoudelijke lees- en spellingsfouten, doordat ze nog onvoldoende woordkennis hebben.

Type 2

Mensen met dit type dyslexie hebben moeite met het visueel herkennen van woordbeelden. Ze beheersen de klank-teken-koppeling, zij kunnen niet tot een woordbeeld komen en dat onthouden. Elke letter en lettercombinatie wordt hardop uitgesproken, zelfs als ze deze combinaties al vaak hebben gezien. Ze hebben een trage en spellende leesstijl.

Type 3

Deze groep is een 'mengtype' van de hiervoor genoemde twee. Mensen binnen deze groep benaderen een tekst d.m.v. verschillende strategiën. De ene keer trachten ze via het woordbeeld tot woordherkenning te komen, de andere keer via klankherkenning.

Dat kon hij niet gelezen hebben, Kees heeft zijn post ge-edit nadat hij dit zei. Dus ook jij beter lezen voortaan. :puh:

Ontopic: Dit varieert per webcam, bij de meeste zit inderdaad al een CD-Rom inbegrepen die je dan moet installeren, dan kun je via het startmenu naar bijvoorbeeld -> Lifetec en in het programmatje dat vervolgens opstart zul je waarschijnlijk ergens opties zien staan als 'Filmpje Opnemen' of 'Record a movie'. Bij vrijwel elke webcam is ook een handige Handleiding inbegrepen, waarin je dit ook op kan zoeken.

Audio kun je opnemen via 'Start -> Programma's -> Bureau-Accessoires -> Entertainment -> Geluidsrecorder', je hebt dan wel een microfoontje nodig, maar die zit meestal inbegrepen bij een webcam, ik weet niet zeker of dat bij deze ook is.

Succes, Viceagent.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Sluit je webcam aan. Klik op deze computer. Daar staat (bij mij) een camera. Klik erop. Nu zie je een beeld wat de webcam ziet. Klik op foto maken ofzo. Klaar! En dat van filpjes weet ik niet :{

Dat kon hij niet gelezen hebben, Kees heeft zijn post ge-edit nadat hij dit zei. Dus ook jij beter lezen voortaan. :puh:
I stand corrected. :Y

Ik dacht dat Kees had ge-edit om het merk en type van zijn webcam te plaatsen.. Ik zag wel dat hij zijn bericht bewerkt had, daarom. Je leest het topic van boven naar onder dus vandaar dat ik die opmerking postte..

Als Viceagent (ons kersverse Megalid) er toch niet was ;) .

Bewerkt: door RonaldVC

Dyslexie:

Een dyslexie is een leesstoornis, waar vele termen voor zijn, zoals: leeszwakte, woord- of leesblindheid, ontwikkelingsdyslexie en legasthenie. Mensen met dyslexie hebben problemen met geschreven taal, vooral bij het lezen, maar vaak hebben ze ook spellingsproblemen. Opvallend is dat het vaker bij jongens dan bij meisjes voorkomt.

ik heb dyslexie maar geen leesstoornis maar een schrijfstoornis. ik kan heel goet leesen en wel snel ook maar het schijfen of type van mij is echt bagger. opvallend bij mij is dat ik heel slegt in nl ben daar heb ik een 4,5 voor op mijn raprod. voor egels valt het wel mee daar heb ik een 6,2 voor op mijn rapord. maar nu het raare voor duits heb ik een 10. ook heb ik dyscalkylie hier sit het woor calkulator wet een beetje in dus je begrijpt al dat dit te maaken heeft met reken. met de + en - somen heb ik geen probleemen maar met de x heb ik behoorlijk veel probleemen ik ken alleen de tavel van 1,5 en 10. maar dit topic gin niet over dyslexie en ook niet over dyscalkulie (of hoe je dat dan ook typt) maar over de cam.

een cd heb ik niet gekreegen want mijn pc die ik besteld hat die kwam veel te laat toe heben ze er bij het bedrijf extra gehuegen er in gedaan een niewe fideo kaard en een dvd brander inplaats van een cd brander ook kreeg ik de cam er bij maar hellaas sonder een boekje of een cd. hij zat gewoon een een doosje gepropt met wat scuim.

en inderdaat ik heb mijn post ge-edit om het merk van mijn cam er neer te setten en om te seggen dat ik dyslexie heb. dus nu niet meer boos zijn op ferre. (al vint ik wel dat het er niet om gaat hoe het er staat als het er maar staat en het een beetje te begrijpen is :engel: )

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Ik wist niet dat jij dyslexie had. Dus sorry daarvoor, ik had het niet gemerkt.

Het spijt me :$ . Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.

Geplaatst:

Hallo Kees,

Filmpjes zijn volgens mij wel te maken met het programma: Windows Movie Maker. Bij ons zat het er standaard bij. Je kunt het vinden onder: Start => alle programma's en dan even zoeken.

Ik hoop dat het werkt, nog veel succes verder!

:cya:

Geplaatst:

ja k heb het geprobeert je kunt inderdaat met windos movie maker een vilmpje met je cam maaken

(hij staat bij start/alle progames/ Bureau-accessoires/ Windows Movie Maker )

dank u royboybv

Geplaatst:

Probeer hem met Windows te instaleren :D

(Configuratiescherm, Hardware toevoegen)

Of je usb is niet 2.0, dat heeft een kennis ook gahad met een externe harde schijf.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...