Datisalles Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Zou iemand hier de 100% savegame van SA neer willen zitten? Klinkt misschien raar, maar mijn winrar werkt niet goed. Ik heb de savegame van versie 2 nodig, het liefste 100%. Graag als een link neer zetten, zodat ik hem niet eerst meer hoef uit te pakken, maar gewoon in gta sa user files kan plaatsten, ook geen link naar site, maar gewoon rechtstreeks vanaf hier, een link naar de savegame.. Alvast bedankt Alstjeblieft? >>> Door GTA-Sheep: zou je alsjeblieft niet willen dubbelposten. Er wordt vanzelf gereageerd op je verzoek<<<
-Matthijs- Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Ik zoek wel een voor je. Edit mijn bericht. Edit: Wat ik ook kan doen is een V1 neerzetten, je kan jouw V2 weer terug zetten naar V1. Net zo simpel toch, hier lees je hoe dat moet. En als je V1 hebt, kun je ook andere mods instaleren, dubbel pret. Bewerkt: 15 maart 2006 door -Matthijs-
Datisalles Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Dan heb ik dus alsnog problemen met me winrar het liefste gewoon versie 2, 100% Ik heb wel hier al een ander soort berichtje van kristof, die heb ik ook gedownload, die werkt gewoon prima omdat hij versie 2 is... Maar ik wens toch liever een full save game edit: dan nog ff vragen, oke dat downgraden lijkt me wel leuk, maar waar moet die patch in? Bewerkt: 15 maart 2006 door Datisalles
-Matthijs- Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Je download de patch, hij moet dan hierheen: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Maar volgens mij doet hij dat al automatisch, je hoeft dat niet zelf te kiezen. Als het goed is word de gta_sa.exe vervangen. (Ofzo) Als je dat gedaan hebt, edit ik dit bericht, voor de savegame. Bewerkt: 15 maart 2006 door -Matthijs-
Ruurd31 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Kijk eens hier heb je een 100% savegame voor de 2e versie. Downgraden is niet nodig, want hier vind je nog meer savegame's voor V2. Veel plezier met San Andreas!
Datisalles Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 HART-STIKKE-BE-DANKT! Ik ga gelijk kijken of ie werkt, zoals ik al zei werkte die game op die site niet omdat winrar het niet doet, alsnog bedankt... Iedereen bedankt, en tot de volgende keer cya!
Recommended Posts