Jump to content

Driving school.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey jongens ik kan de Driving school in San Fierro maar niet halen.

Ik ben bij de les.

Dat je met je auto door de bochten moet rijden en geen pionnen mag raken.

Heeft iemand hier info en tips voor ?

En weet iemand waneer ik de Wang cars missies kan doen ?

En Wikigta werkt niet want dan klik ik erop dan staat er dat het ge edit moet worden maar daar hoort nooit wat aan gedaan.

Kunnen jullie de Driving school op Wikigta maken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Henk, kun je misschien de naam van de oefening geven die je niet lukt? Want nu weet ik namelijk niet over welk onderdeel je het hebt. ;)

Ik kan je gelukkig wel vertellen wanneer je Wang Cars kunt kopen:

Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??

Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies.

Missies:

- Zeroing In

- Test Drive

- Custums Fast Track

- Puncture Wounds

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je met je auto door de bochten moet rijden en geen pionnen mag raken.

Heeft iemand hier info en tips voor ?

Eigenlijk alle missies zijn met pionnen. Kun je eens vertellen hoe die missie heet? Want er zijn namelijk te veel met pionnen :puh:

Hier zijn alle missies op een rijtje:

  • The 360
  • The 180
  • Whip and Terminate
  • Pop and Control
  • Burn and Lap
  • Cone Coil
  • The 90
  • Wheelie Weave
  • Spin and Go
  • P.I.T. Maneuver
  • Alley Oop
  • City Slicking

Kunnen jullie de Driving school op Wikigta maken ?

Tuurlijk Henk, daar wordt zeer hard aangewerkt. Alle leden zijn namelijk druk. Het is niet een verplichting om elke dag er zoveel uur aan te werken. Het komt zeker een keer af! Als het af is zal ik je een PM sturen ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Burn and Lap is best moeilijk om goud te halen. Mezelf is het nog nooit gelukt, maar silver lukt me wel. Je moet proberen door de bochten goed aan te snijden. Als je vlakbij de bocht bent druk je op de spatiebalk. Je kun nu een 180 graden draai maken. Zo moet je proberen alle bochten te doen. >>Hier<< kun je een filmpje vinden over de autoschool-missie Burn and Lap. Het is moeilijk om met woorden uit te leggen, dus daarom maar met een filmpje :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net wel 20 keer geprobeert.

Maar het lukt me echt niet.

Ik bots telkens tegen die pionnetjes .

En als ik hem heb gehaald zonder pionnetjes aan te raken.

Heb ik 10 % omdat ik het te langzaam doe. :cry::erm: :td: :(:?:-(:@

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas heb je 2 remmen, 1 rem om achteruit te rijden en 1 noodrem om een stoere bocht te maken. De rem om achter uit te rijden moet je niet gebruiken. Je moet de noodrem gebruiken, dus een hele strakke bocht.

Probeer dan gewoon lekker te rijden en zo'n noodrem bocht te maken. Als je zo'n bocht goed onder de knie hebt, door het veel te proberen kun je hem dan nog eens proberen. Als je hem dan goed kunt, kun je deze race heel makkelijk doen. Je weet hoe zo'n bocht gaat. Je snapt het nu. Je hebt nu 1 van de 2 doelen gehaald. Je kunt zo'n nood-rembocht doen (doel 1!), nu moet je alleen nog onder de 40 seconden (doel 2!)rijden en dan haal je deze missie.

Eigenlijk bestaat deze missie uit 2 doelen. Ik heb ze voor je nog snel op een rijtje gezet.

Doel 1: Probeer eerst de noodrem onder de knie te krijgen (zie hierboven, alinia 1).

Doel 2: Probeer onder de 40 seconden te duiken (zie hierboven, alinia 2).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je een bocht wilt maken druk je de <spatie>-toets in. Nu stuur je een kant op en dan gaat de achterkant van de wagen om de vooras heen. Nu ben je gedraait, en kun je weer verder racen. Dit moet je herhalen bij elke bocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even naar Options> Controller Setup>Redefine Controls>Vehcile options gaan.

Dan even bij handbrake kijken, welke toets je daar ingesteld hebt.

Het slimste is om hem op SPACE te zetten, je gaat er op staan, drukt op backspace, en je drukt op SPACE.

Zo simpel als wat. ;)

Edit: Sorry, snapte de vraag verkeerd.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is bij jou de Spatie knop waarschijnlijk ergens anders voor bedoelt.

Je kunt even bij de opties van San Andreas kijken, om te zien waar het voor jou hoort.

Je gaat als volgt naar de Controller Setup:

Je start het spel op en gaat dan naar Options ---> Controller Setup.

Dan klik je op Redefine Controls en dan naar Vehicle Controls.

Dit is een screen zoals het er dan bij mij uitziet:

saoptions4qg.jpg

Bij mij zie je in de rode rechthoek wat mijn opties zijn voor de rem, wat dus de Handbrake heet.

Zo kun jij zien welke toets je hiervoor moet gebruiken.

Nog heel veel succes met de missie, je moet gewoon blijven proberen, dan lukt het zeker wel een keertje,

net als het bij mij een keer lukte! ;)

Edit: Ik weet niet wat je bedoelde, mijn antwoord (of dat van -Matthijs-), of dat van Ruurd31.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Oke harstikke bedankt jongens.

Ik ga het morgen allemaal doen ook met de controls.

Ik mag van mijn pa nu niet meer San Andreas doen.

Maar morgen zal ik het zeker doen.

Ik ga nu lekker forummen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...