Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 als je in het pc heb is het inderdaad moeilijk.. maar in ps2 een makkie.. daar haalde ik zilver.. het is de bedoeling dat je geconcentreert blijft en dan haal je die ook wel.. Veel Succes.. Reageren
BigBabou Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb ook twee vraagjes over de Driving School missie: 1. Hoe kan je (makkelijk/overzichtelijk) je huidige nivo's voor alle opdrachten zien? 2. Wanneer verdwijnt de S van je radar? als je alles goud hebt, of nooit? een tipje voor de mensen die moeite hebben met die rondjesburn'n'lap opdracht: het helpt soms om je camera view te veranderen naar 'vanuit de auto'. scheelde bij mij zo'n 4 seconden in de eindtijd. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Je zie dit als je op de video kijkt onder de Naam van de Les. Deze S verdwijnt nooit van je radar. ASPHALT Bewerkt: 1 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Die 'S' verdwijnt wel degelijk van je radar. Als je de driving school hebt uitgespeeld (alles minstens brons) verdwijnt de S van je radar. Dat is dus wanneer je Wang Cars kunt kopen, na de driving school. Je niveau's kun je makkelijk zien door in de marker voor de tv te gaan staan. Dan kun je bij elke les zien welke medaile je ervoor gehaald hebt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Die 'S' verdwijnt wel degelijk van je radar. Als je de driving school hebt uitgespeeld (alles minstens brons) verdwijnt de S van je radar. Dat is dus wanneer je Wang Cars kunt kopen, na de driving school.Je niveau's kun je makkelijk zien door in de marker voor de tv te gaan staan. Dan kun je bij elke les zien welke medaile je ervoor gehaald hebt. De S verdwijnt niet. Er is een verschil tussen altijd zichtbaar en alleen als je in de buurt bent. Zodra je de drivingschool gehaald hebt zal de s niet meer altijd zichtbaar zijn. Hiervoor hoef je dus niet alles goud te hebben. Reageren
BigBabou Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 bedankt voor de replies. ik hoopte dat er een andere manier was om de nivos te zien behalve bij die tv, in het stats menu ofzo. voor de 100% is minstens brons genoeg, toch? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Die 'S' verdwijnt wel degelijk van je radar. Als je de driving school hebt uitgespeeld (alles minstens brons) verdwijnt de S van je radar. Dat is dus wanneer je Wang Cars kunt kopen, na de driving school. Je niveau's kun je makkelijk zien door in de marker voor de tv te gaan staan. Dan kun je bij elke les zien welke medaile je ervoor gehaald hebt. De S verdwijnt niet. Er is een verschil tussen altijd zichtbaar en alleen als je in de buurt bent. Zodra je de drivingschool gehaald hebt zal de s niet meer altijd zichtbaar zijn. Hiervoor hoef je dus niet alles goud te hebben. Hij verdwijnt bij mij anders nooit hoor . Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 bedankt voor de replies. ik hoopte dat er een andere manier was om de nivos te zien behalve bij die tv, in het stats menu ofzo. voor de 100% is minstens brons genoeg, toch? Ja brons is voor 100% genoeg. Reageren
Ar Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Volgens mij gaat de S helemaal niet weg, ook niet wanneer je voor alles goud hebt. Als jealle dates met je vriendin heb gedaan, dan blijft deze toch ook staan. Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik ben bij dezelfde missie, ik begrijp er ook niets van hoor:P Ik kom steeds op de 41 aan en dan rijd ik geen pionnetjes onder maar is niet goed genoeg:P Ik heb moeite na de bocht dan slip ik weg en dan probeer ik me te herstellen maar dan gaat het niet meer goed mijn, drivingsskill is best hoog maar het ligt aan mij denk ik:P maar het lukt me ik blijf dooroefenen. Bedankt voor die tip met de camera vanuit de auto het is me gelukt:P Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Als het goed is heb je het over de 'Driving School' oftewel de Auto School. Als een oefening niet wilt kan het inhouden dat je bijvoorbeeld: Niet op de voorbeelden hebt gekeken en zo de oefening niet begrijpt, want je moet namelijk precies hetzelfde doen wat er in de voorbeelden aangegeven word. Je kan ook na- gaan dat je teveel tijd gebruikt, dit kun je meestal wel zien aan de eind-score. Ook kan het wezen dat je het pacour niet recht over bent gegaan, en/of je wel recht bent geëindigd. Ook kan het inhouden dat je gewoon nog even moet oefenen met de desbetreffende auto. Ik kan niet echt veel tips geven omdat ik niet weet over welke oefening het gaat, maar mochten ze toch echt niet lukken dan kan ik je altijd doorverwijzen naar het 'GTA San Andreas Save Game Aanvraag forum'. Veel succes en geluk bij de Driving School. --- Eventueel is het nog niet duidelijk, ik heb nog even een post opgezocht die ik een paar dagen geleden heb gemaakt. In deze missie moet je jezelf bewijzen in de Driving School oftewel de Autorij- school. In het spel kan je zonder dat er iets aan de hand is rtijen waardoor je tot stilstand komt in een situatie waar je de uitweg niet van kunt onderschatten. Dan heal auto- rijden, maar er zijn nog een aantal dingen waarbij je rekening moet houden je hebt onder andere Driving Skill dat is de vaardigheid in je rij- gedrag. Hoe hoger hoe beter de auto's gaan rijden, maar voor dat Driving Skill moet je uiteraard wel wat doen, maar daarvoor hebben ze de school nog altijd. Ga er heen en laat je vaardigheden zien. Veel mensen vinden het lastig vooral de bepaalde oefeningen die niet willen lukken, zoals de oefening: 'Alley Oop', maar het is opzich een moment van oefenen. Dat even voor wat het is, natuurlijk kan ik je wel wat tips geven waar je eventueel iets aan kunt hebben. Zoals het beheersen van je auto en het sturen en slippen door de bochten. Laat ik beginnen bij de beheersing van het voertuig, zoals je kan zien kun je met twee soorten toetsen de auto tot stilstand brengen met de spatie en de achteruit toets. Het is aan jou de keuze welke je het beste vind, maar ik houd het meestal op de achteruit toets die voorkomt langdradige slip- pab je nog de beheersing van het stuur, ik gebruik altijd de vuist- regel blijf rustig en probeer de voorgangers zo efficient mogelijk te ontwijken. Lukt het niet probeer het dan gewoon nog een keer, want wie niet probeert zal nooit tot zijn/haar doel komen. Verder kan ik nu wel specifiek per oefening een uitleg van hier tot tokio geven, maar daarvoor hebben ze al een hele mooie uitleg gemaakt op de Dochter- pagina van dit netwerk: 'WikiGta', mischien bekend, maar zij hebben meer dan 2000pagina's over Grand Theft Auto. Je vind de pagina over de Auto- school op 'deze' pagina van Wikigta. Je vind in het midden van de pagina de oefeningen, klik op de desbetreffende oefening en je zult een uitleg vinden waar je het wel degelijk mee zult halen. Bewerkt: 2 augustus 2006 door SummerBase Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die S verdwijnt nooit die gaat volgens mij als je bij alle missies van de driving school brons hebt blijft hij gwn op je rader bovenop de drivingschool staan op je radar en blijft het neit steeds op je radar ook als je niet in de buurt bent. Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Voor de ps2 is de nood rem r1 Is die missie niet dat je 5 rondes moet rijden?? Als het die is dan heb ik deze guide. Je moet voor de bocht ongeveer 4 pionnetjes laten en dan de noodrem en meteen het stuur naar de rechter kant mieteren. en dan als je die bocht door bent meteen het gaspedaal indrukken en dan weer hetzelfde doen. Ik hoop dat je die missie nu wel haalt. greetz jeroentjuh13 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 jah en voor de xbox is het volges mij B ik weet het niet zeker want ik heb SA op de pc maar ik heb VC en LC(GTA 3) op de xbox en daar is het B Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.