Jump to content

Mijn Site: GTA Modding

Recommended Posts

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

20

• Mania-92

8

• Ken-D

5

• rammeji

3

Geplaatst:

als ik een hanger bij oceandrive wil zetten dan klik ik daarop en zo maar ik krijg hem niet te zijn in dat 3d scherm ook niet als ik undo doe hoe moet dit

Geplaatst:

bij het zesde plaatje heb jij je schans aan het plaatsen ik wou ergens een hanger plaatsen (dat is een soort loods) maar jij ziet je schans daar en kan hem verschuiven maar ik zie mijn hanger niet ik wou hem bij ocean drive plaatsen ik heb de extreme stung challengen erin staan die zie ik daar alleen mijn hanger niet ik kan hem dus ook niet verplaatsen

Geplaatst:

ik kan je hier moeilijk mee hlepen..maar volg mijn tutorial stap voor stap en zorg dat je steeds in de goede tab zit...daar kan het ook nog wel vaak aan liggen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

goed site :blink: maar wel saai

chek ...... daar kun je veel over sites leren en html enzo

Bewerkt: door Eclipse
Geplaatst:
goed site :blink: maar wel saai

chek ...... daar kun je veel over sites leren en html enzo

yup klopt..hij is nog wel wat kaal maar ik ga hem in de loop der tijd uitbouwen ;)

Geplaatst:

:blink: :blink: :blink: Ik schok me dood opeens dat GTA geluid!!! :lol: :blink:

Maar voor de rest goede site je moet de titel veranderen er staat nu New Page 1 voor de rest vette site en ik zal ook je site kunnen gebruiken als ik VC weer heb :rolleyes:

Geplaatst:

de titel is nu veranderd...ik heb nu ook al wat nieuwe tutorials toegevoegd en nog wat screens die er niet opstonden..ook staat er al een download op

er komt nog veel meer dus blijf terugkomen op mijn site

link naar de site

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...