ViceAgent Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Het kan maar vaak genoeg gezegd worden hé, en trouwens, nu weet je dat mensen er ook wat aan hebben :rolleyes: Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 De site in een nieuw jasje! Zoals je ziet heb ik de site een hele nieuwe layout gegeven. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Ook ga ik binnenkort nog nieuwe tutorials maken. Zoals je eigen savehouse maken en wat mission coding tutorials. Verder ga ik de site ook nog voor een groot gedeelte in het Engels vertalen. De layout is ook nog niet helemaal af. er moet nog het een en het ander aan gedaan worden. http://gtamodding.gtagames.nl/ Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 wanneer komen er tutorials over San Andreas modding op jouw site te staan Eclipse? Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Als de tools uitzijn zo snel mogelijk Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Coole site is erg handig voor mij maar site werkt nie ik kom nie bij de tutorials, want de button werkt niet en hetzelfde heb ik met de downloads :angry: Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Bedankt Eclipse, hier heb ik nog eens wat aan! Wil namelijk ook modder worden! B) Reageren
Achille Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Cool Eclipse vind het echt goed wat je doet KUTGW! zal er binnenkort zelf eens wat uitproberen :'D Reageren
overv161 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Die site is nu al een paar maanden offline. Nieuwe site: Zie Dit topic Reageren
Jarno Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Onnodig om daar een reply over te maken? Dit is het topic van Eclipse en maak jij nouja reclame voor de topic die gaat dat jij een nieuwe modding site wil maken? Ik vind het raar maar ligt vast wel aan mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.