Randy13 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Hallo, Wie weet hoe de missie "Los Desperados" voor op de Playstation 2? ik ben al de heletijd aan het proberen en proberen maar ik kom er niet achter wat je moet doen in die missie! Wie kan mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Volgens mij moet je allemaal gangleden van Vagos neermaaien. Eerst kom je tussen een huizen blok, zorg dat je rustig gebukt de hoeken omgaat, en zoveel mogelijk headshots schiet. Blijf wel naar je kaartje kijken, waar je vijanden zich bevinden. Werk zo het hele blok af, als je daarmee klaar bent, moet je een steeg in, weer zijn daar Vagos leden, ook hier moet je ze neerschieten, Let op: In de garage rechts zitten ook 2 leden, verslik je er niet in. Dan moet je naar een kruispunt, boven op een gebouw staat iemand met een rocket-launcher, schiet hem eerst dood, dan nog iets naar links gooit iemand met molotov cocktails, schiet hem daarna dood. Verder is het weer een kwestie van de boel neerschieten. Blijf steeds goed gedekt, en probeer headshots te schieten. Bij het huizenblok, ligt ergens aan de linkerkant een hartje, voor het geval dat. Succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Of hij bedoelt hoe je die gang members mee neemt. Dat is op de ps2 R1+pijltje omhoog. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Hier volgt het precieze doel nog eens. Ik heb het gekopieerd uit dit topic. Het is de bedoeling om de straat waar Cesar Vialpando woont weer terug te winnen. Deze is ingenomen door alle Vagos members. Je moet Cesar Vialpando (ook genaamd CV) levend terug brengen naar de straat waar hij woont.Je begint in de Grove-Street, je moet daar 2 mensen recruteren en naar Unity Station rijden. Als je dat gedaan hebt vermoord je alle mensen die je tegen komt. Je moet dan bij allemaal flats beginnen mensen te vermoorden. Ze staan tussen allemaal flats en om hoekjes, dus wees op je hoedde. Als je dat gelukt is kom je bij deel 2. Je krijgt dan allemaal mensen in een steegje te zien, de zitten in schuurtjes en komen over de hekken naar je toe. Deze moet je vermoorden om weer verder te gaan. In sommige schuren liggen health ( ! ) dingentjes waardoor je beter wordt. Als je al een eindje door de steeg bent gelopen komen ze ineens ook van achter. Dus wees óók hier op je hoedde. Als je deze 2 deel hebt overleefd kom je bij de straat aan waar CV woont. Er staat een kerel op het dak met een rocketlaunger, schiet deze als eerste dood. Als je dat gelukt is vermoord je alle mensen in de straat. Als je dat gelukt is heb je de missie gehaald en krijg je er Respect + bij. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) En ik heb nog een tip. Als je een sniper hebt. Dan kan je die Vagos op dat dak van Cesar makkelijk dood schieten. Omdat je doen moet mikken en dan kun je van een verre afstand die Vagos zo doden. Bewerkt: 15 maart 2006 door denkaanhenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.