quincy225 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik weet niet of ik het hier mag posten anders verplaatsen jullie het maar ik wil geld hebben voor gta sa 30 euro moet ik hoe zal ik dat verdienen met me folderwijk kan ik het pas 7 april kope ik wil hem eerder weten jullie een idee? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Quincy, welkom op het forum . Het staat hier goed hoor. Ik heb namelijk nog wel een tip. Het beste is als eerste het geld van je ouders te lenen. Het is zonder rente en lekker goedkoop . Als je het geld weer terug hebt verdient, dan kun je het ze weer terug betalen. Meer ideeën komen niet 1-2-3 in me op. Mocht je meer ideeën nodig hebben, dan kun je altijd de Veuger Helpdesk vragen, deze vind je >>hier<<. Dat is een groep die iedereen probeer te helpen met problemen of als je tips nodig hebt. Ze weten op elk antwoordt een vraag. Snuffel er maar eens rond Bewerkt: 15 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
quincy225 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Quincy, welkom op het forum .Het staat hier goed hoor. Ik heb namelijk nog wel een tip. Het beste is als eerste het geld van je ouders te lenen. Het is zonder rente en lekker goedkoop . Als je het geld weer terug hebt verdient, dan kun je het ze weer terug betalen. Meer ideeën komen niet 1-2-3 in me op. Mocht je meer ideeën nodig hebben, dan kun je altijd de Veuger Helpdesk vragen, deze vind je >>hier<<. Dat is een groep die iedereen probeer te helpen met problemen of als je tips nodig hebt. Ze weten op elk antwoordt een vraag. Snuffel er maar eens rond geld lenen lukt niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wat ik doe om aan geld te komen, is wat kleine klusjes te doen. Gras maaien, even de vloer boenen, dat tikt wel lekker aan. Ik heb dan niet dezelfde ouders als jij, maar nooit geschoten is altijd mis. Anders zul je gewoon even geduldig moeten afwachten, 7 April komt langs vliegen voordat je er erg in hebt. Succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Je kunt natuurlijk ook klusjes doen. Zoals de vaatwasser uitruimen of de tuin harken bij andere mensen. Verder kun je natuurlijk ook een beetje valsspelen. Zoals een collecte doen, maar dan voor je zelf. Je bedenkt een smoes om aan geld te komen. Verder kun je ook met rapporten voor de deuren langs lopen, sommige mensen geven nog wel eens geld. Ohja, het belangrijkste; Ga gewoon lekker auto's wassen van andere mensen. Verder kun je ook heel fanatiek alle kraten wegbrengen met de skelter of een fiets. Gewoon lekker klusjes doen, hard werken dat loont . Verder werkt bij je oma werken ook goed, deze mensen vinden kinderen leuk en geven bijvoorbeeld wat extra geld als je goed in de tuin hebt gewerkt. Natuurlijk kun je Sinterklaas ook vragen, of zels de paashaas. Deze komt ook binnenkort langs, dus misschien... Bewerkt: 15 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
quincy225 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wat ik doe om aan geld te komen, is wat kleine klusjes te doen.Gras maaien, even de vloer boenen, dat tikt wel lekker aan. Ik heb dan niet dezelfde ouders als jij, maar nooit geschoten is altijd mis. Anders zul je gewoon even geduldig moeten afwachten, 7 April komt langs vliegen voordat je er erg in hebt. Succes! *snik* ja zal wel moeten he pfffffffffff Je kunt natuurlijk ook klusjes doen. Zoals de vaatwasser uitruimen of de tuin harken bij andere mensen. Verder kun je natuurlijk ook een beetje valsspelen. Zoals een collecte doen, maar dan voor je zelf. Je bedenkt een smoes om aan geld te komen. Verder kun je ook met rapporten voor de deuren langs lopen, sommige mensen geven nog wel eens geld. Ohja, het belangrijkste; Ga gewoon lekker auto's wassen van andere mensen. Verder kun je ook heel fanatiek alle kraten wegbrengen met de skelter of een fiets. Gewoon lekker klusjes doen, hard werken dat loont . Verder werkt bij je oma werken ook goed, deze mensen vinden kinderen leuk en geven bijvoorbeeld wat extra geld als je goed in de tuin hebt gewerkt. Natuurlijk kun je Sinterklaas ook vragen, of zels de paashaas. Deze komt ook binnenkort langs, dus misschien... lol wel goeie ideeen maar tog maar niet Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Je kunt natuurlijk ook klusjes doen. Zoals de vaatwasser uitruimen of de tuin harken bij andere mensen. Verder kun je natuurlijk ook een beetje valsspelen. Zoals een collecte doen, maar dan voor je zelf. Je bedenkt een smoes om aan geld te komen. Verder kun je ook met rapporten voor de deuren langs lopen, sommige mensen geven nog wel eens geld. Ohja, het belangrijkste; Ga gewoon lekker auto's wassen van andere mensen. Verder kun je ook heel fanatiek alle kraten wegbrengen met de skelter of een fiets. Gewoon lekker klusjes doen, hard werken dat loont . Verder werkt bij je oma werken ook goed, deze mensen vinden kinderen leuk en geven bijvoorbeeld wat extra geld als je goed in de tuin hebt gewerkt. Natuurlijk kun je Sinterklaas ook vragen, of zels de paashaas. Deze komt ook binnenkort langs, dus misschien... Hahaha, Wat een goede ideeen en inspiratie Hier ook nog eentje; Wat spaargeld afhalen van je rekening of een voorschot op je zondag vragen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Of een voorschot van je zakgeld vragen. En waneer ben je jarig. Dan kan je hem voor je verjaardag vragen. Of je moet gewoon klusjes doen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Gewoon wachten tot je je loon van je krantenwijk binnen hebt. 7 april is er zo, geduld is een schone zaak. Ik neem aan dat je het wel overleefd als je pas over 3 weken SA kan spelen? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Maar ik kan je vertellen dat het best de moeite wsaard is om te wachten voor zoon goed spel Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Maar ik kan je vertellen dat het best de moeite wsaard is om te wachten voor zoon goed spel ben 22 april jarig Reageren
Scooter Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 eyz, Geduld is een schone zaak, het wachten is de moeite waard, zeker weten! anders ga je in de tussentijd gewoon een beetje photoshoppen of iets dergelijks.. berijk je ook nog wat mee dat is wat ik dan doe de laatste tijd... grtz, Cesar SA Reageren
gybrus Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 nou als je het nou met je ouders zo regeld dat je eerder sa van ze krijgt en dan voor je verjaardag niks... Maar ik zou dat niet doen voor maar 30 euri. of je vraagt het als vervroegd verjaardags kadootje. en houd de rest van je verjaardags kados gewoon..... en dan een derde manier. vraag het voor je verjaardag hoef je niks te betalen geven je ouders het gewoon. Greets gybrus Reageren
japie13 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Quincy, welkom op het forum .Het staat hier goed hoor. Ik heb namelijk nog wel een tip. Het beste is als eerste het geld van je ouders te lenen. Het is zonder rente en lekker goedkoop . Als je het geld weer terug hebt verdient, dan kun je het ze weer terug betalen. Meer ideeën komen niet 1-2-3 in me op. Mocht je meer ideeën nodig hebben, dan kun je altijd de Veuger Helpdesk vragen, deze vind je >>hier<<. Dat is een groep die iedereen probeer te helpen met problemen of als je tips nodig hebt. Ze weten op elk antwoordt een vraag. Snuffel er maar eens rond je bedoelt zeker ze weten op elke vraag wel een antwoord. on: het wachten is het zeker waard, probeer gewoon veel geld bij elkaar verzamelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.