Mike Toreno Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 heey, weet iemand hoe je met windows movie maker zo'n plaatje zet in de krant die je als titelafsluiting kan doen als je een fim hebt gemaakt??? want nu krijg je gewoon een blauw vakje Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Als ik me niet vergis kun je alleen tekst in dat hokje doen Edit: ff gecheckt: je kan geen plaatje instellen Bewerkt: 15 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Als ik me niet vergis kun je alleen tekst in dat hokje doen Edit: ff gecheckt: je kan geen plaatje instellen jewel, ik zag in een filmpje van iemand anders dat ie er ook een plaatje inhad Reageren
quinton Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 tuurlijk kan dit wel het is vrij simpel! als je naar ''titels of verantwoording maken'' gaat, moet je "titel op de geselecteeerde clip" doen. Nu moet je het op het juiste stukje in de tijdlijn plaatsen en je bent klaar Quinton Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 tuurlijk kan dit wel het is vrij simpel!als je naar ''titels of verantwoording maken'' gaat, moet je "titel op de geselecteeerde clip" doen. Nu moet je het op het juiste stukje in de tijdlijn plaatsen en je bent klaar Quinton bedankt quinton, het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.