Alexy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ha leute, Bij de missie "drive-thru" (zit aan het begin, ik heb GTASA pas net op de PC), loopt de PC vast bij de shortmovie dat smoke besteld bij de drive-in. Ik krijg een standaart foutmelding, maar je hoort op de achtergrond nog wel wat ze zeggen in dat filmpje. Verder heb ik GTA n00bmode V2 gedownload, kan dit er iets mee te maken hebben? Gr. Alex ... Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Je kunt het altijd proberen zonder de Noobmode, dus die zou ik eens deïnstalleren, en het dan opnieuw proberen. Verder kan het ook nog aan je systeemeissen liggen. Als die te laag zijn, dan kan het zijn dat hij sommige dingen in het spel niet aankan, zoals dat filmpje. Maar als het aan die twee dingen niet ligt, installeer San Andreas dan eens opnieuw en kijk of het dan wel lukt. Mocht dit alles niet werken, zet dan je savegame in het Savegame Aanvraag Forum, zodat iemand anders hem kan doen, waar het beeld niet schokt. Reageren
Alexy Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ah, ik weet het al, ik heb nog een de readme van de n00bmode doorgelezen, en een aantal mods uitgezet, toen deed 'ie het wel ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.