Jump to content

politie turismo?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik keek net op GTAgames.nl en zag een stunt filmpje http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.7

daar stappen ze in een Turismo (de snelste auto) maar dan zie je links boven in

Troggle vigilante mission on/off

weten jullie of dit een geheime auto is

zoja/nee weten jullie wel waar hij te vinden is

THNX alvast

Masterbrain13

Geplaatst: (bewerkt)

Toggle Viligante Mission on/of betekend dat je de Politie missies aan en uit kunt zetten met een knop.

Op de PC is dat bijvoorbeeld met de standaart controls de '2'.

Het heeft dus niets te maken met een geheime auto of iets dergelijks, maar gewoon met een politieauto, motor, Rhino en andere voertuigen van de politie.

Edit: Ik denk dat ik het verkeerd heb opgevat...

Edit 2: Ik heb het dus inderdaad verkeerd begrepen! :$

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof dat het bij het commentaar op het filmpje al stond en anders zeg ik het nu: Hij heeft iets gemod om ervoor te zorgen dat je ook met de turismo politie missies kan doen :Y

Edit: @ Froodooo, hij bedoellt dat de persoon in dat filmpje in een Turismo stapte en toen Viligante missions kon doen wat normaliter niet kan.

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

dat is wel sonde hoor maar bedankt!!!!!

en dan nog iets he

kan je noobmod op je xbox doen of iniedergeval van die mooie auto's op de xbox hebben

Geplaatst:

Vast met Armax of Action Replay Codes kan het ook lukken. Ikw eet bijna wel zeker dat dit in het spel is gemod. De nitro op het filmpje is oneindig en verder kun je niet in alle auto's politie missies doen. Deze kun je alleen in leger/poltie voertuigen van de overheid doen. Verder kun je >>hier<< nog wat informatie vinden over die cheat-disk. Succes :cya:http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...