masterbrain13 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 hallo ik keek net op GTAgames.nl en zag een stunt filmpje http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.7 daar stappen ze in een Turismo (de snelste auto) maar dan zie je links boven in Troggle vigilante mission on/off weten jullie of dit een geheime auto is zoja/nee weten jullie wel waar hij te vinden is THNX alvast Masterbrain13 Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Toggle Viligante Mission on/of betekend dat je de Politie missies aan en uit kunt zetten met een knop. Op de PC is dat bijvoorbeeld met de standaart controls de '2'. Het heeft dus niets te maken met een geheime auto of iets dergelijks, maar gewoon met een politieauto, motor, Rhino en andere voertuigen van de politie. Edit: Ik denk dat ik het verkeerd heb opgevat... Edit 2: Ik heb het dus inderdaad verkeerd begrepen! :$ Bewerkt: 15 maart 2006 door Froodooo Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Ik geloof dat het bij het commentaar op het filmpje al stond en anders zeg ik het nu: Hij heeft iets gemod om ervoor te zorgen dat je ook met de turismo politie missies kan doen Edit: @ Froodooo, hij bedoellt dat de persoon in dat filmpje in een Turismo stapte en toen Viligante missions kon doen wat normaliter niet kan. Bewerkt: 15 maart 2006 door Moonbeam Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 dat is wel sonde hoor maar bedankt!!!!! en dan nog iets he kan je noobmod op je xbox doen of iniedergeval van die mooie auto's op de xbox hebben Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Vast met Armax of Action Replay Codes kan het ook lukken. Ikw eet bijna wel zeker dat dit in het spel is gemod. De nitro op het filmpje is oneindig en verder kun je niet in alle auto's politie missies doen. Deze kun je alleen in leger/poltie voertuigen van de overheid doen. Verder kun je >>hier<< nog wat informatie vinden over die cheat-disk. Succes http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
RogierS. Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Volgens mij kun je met de XBox geen noobmod doen of auto's toevoegen. Correct me if i'm wrong! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.