Jon-asses Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Yo iedereen, Dus de boodschap hebbel jullie (hopelijk) al begrepen. Je kunt alleen tussen deze twee kiezen . Dus zeg niet 'The Game'. Ik vind dat 50 Cent suckt! Eminem maakt tenminste goede muziek en goede songteksten. Vergeleken met 50 Cent . Nu vraag ik jullie mening! Reageren
gta3 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 50 cent Waarom 50cent was eerste rapper waar ik naar luister met zijn hits P.I.M.P was me eerste rapmuziek waar ik naar luister. Ik heb nu alle cd`d en liedjes van iedereen van D12 en gunit en hun samen gunit en D12 ook nog een paar van 2pac Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 50 CENT is beter, eminem heeft een paar leuke maar 50 CENT heeft alleen maar leuke nummers Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik stem op eminem. omdat 50 cent gewoon gen leuke teksten heeft. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 EMINEM...! 50 rapt alleen maar over wijve geld en auto's.. en echte rappers die rappen over problemen en hoe slegt het leven is..!! Reageren
Ice Cube Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 50 zingt niet over de problemen in de hood ofzo dus vind ik het niet echt een rapper EMIMEM daarintege weer wel Reageren
Yohan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Zonder twijfel Shady... Ik ben al zeer lang Eminem fan, 50 kwam er later bij, Eminems muziek spreekt mij meer aan, Ik vind hem Eminem net als Dre gewoon een mastermind van de muziek wereld... Eminem neemt nooit een blad voor zijn mond is altijd eerlijk.. EMINEM Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vind ze allebei kei goed maar toch kies ik Eminem, ik vindt zijn beats etc. beter, ook heeft hij al veel meer bereikt dan Fiddy... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ook Eminem. Zijn teksten en beats en flow zijn beter dan die van 50 Cent. Reageren
Bongo Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 50 cent vind ik meer gangsta! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Marshall Bruce Mathers III Reageren
Blastov Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) A'boy, geef normaal antwood, dat zegt mij namekelijk niks. Ik ga duidelijk voor 50 Cent, hij rapt heel goed, goede teksten en al zijn nummers zijn top. Zijn film is ook zwaar wreed >>> Door .Levi.: Marshall Bruce Mathers III dat is Eminem's echte naam. <<< Bewerkt: 16 maart 2006 door .Levi. Reageren
Sunray Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 eminem de beste rapper niemand is beter dan hem niemand hoor je me niemand Reageren
Slimm Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Eminem Heb alle CD's origineel, ben naar concert geweest (had ook kaarten voor AMT3 maar was uitverkocht, jammer levi ).. Ben al 6 jaar fan, Eminem heeft gewoon goede teksten en heeft het over veel verschillende dingen. GENIUS! Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Geef mij ook maar de echte Slim Shady... Zijn liedjes,..tja ik weet er geen slecht over hem. Curtis vindt ik natuurlijk ook erg goed maar Eminem is beter en 1stes. Eminem is ook het grote voorbeeld van 50. Ik kan van 50 wel enkele slechte songs opnoemen... Slim rapt ook beter, over zijn dipjes. ''The Way I AM'' vette track ! net zoals Mockingbird. 50 zijn liedjes ''Window Shopper'' vind ik wat te overdreven prijzen en alles erbij hij schept gewoon op. Daarnaast heeft 50 ook weer betere liedjes zoals ''Many Men'' en ''21 Questions''. Geef mij toch maar Eminem, deze % geef ik ze : Em : 65 50 : 35. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.