Talietje Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) hallo, ik werk met paint en ik wil graag een sig ofzo maken. ik maak eerst een achtergrond slaat ze op en dan ga ik naar bewerken-plakken uit (kies een plaatje) dan staat er onder mijn werkbalk dit: ik klik op het geomkringde (zie afbeelding) en dan kom ik dit uit: rond het plaatje dat ik (plakken uit) heb gedaan zijn er zon witte vlekjes rond! weet er iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verwijderen? Bewerkt: 15 maart 2006 door tallex Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit komt, omdat Paint, alleen de kleur WIT, als Transperante Kleur telt... De witte "Streepjes/Vlekjes" die je eromheen krijgt, zijn dus niet helemaal 100% Wit, je zult dus eerst over deze Vlekjes moeten kleuren met Wit, om het mooi te krijgen, maar aangezien je niet met het blote oog kan zien wat nu 100% Wit is, en welk wel, is het enorm moeilijk om het mooi te krijgen... Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Als je sigs wilt maken met paint is dat erg lastig, je kan beter photoshop gebruiken. Ik raad je de trial versie aan van Adobe Photoshop 9 (CS2) Je kan hem vinden op www.adobe.nl, je moet je alleen wel registreren, en je kan hem maar 30 dagen gebruiken, na gebruik kan je hem mischien in de winkel kopen Reageren
Talietje Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 kan ieman d dan met photochop de achtergrond voledig weg doen, zonder dat er nog een vlekje op staat? Reageren
Talietje Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik heb de nieuwste versie van paint geinstaleert, dit is mijn plaatje: maar hoe kan je nu een plaatje erbij plakken? bij de oude versie is het naar bewerken-plakken uit gaan maar dit is in het engels. weet er iemand naar waar ik moet gaan om een plaatje bij te plakken (welke knop) ? Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 kan je een grotere afbeelding plaatsen? deze is (vind ik ) slecht te zien. ik denk dat je dan edit->paste moet doen of gewoon ctrl+v Reageren
Talietje Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) klik hier maar, want hij is bij mij toch altijd te klein ik heb versie 2.6 Bewerkt: 19 maart 2006 door tallex Reageren
Talietje Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 help mij a.u.b.!! plaatje Reageren
Backsmash Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 edit voortaan je posts. dubbel post is verboden. ik ben hem aan het downloaden en installeren dus ik kijk vanmiddag wat je moet doen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 help mij a.u.b.!!plaatje Ik ken het hele programma niet, maar volgens mij kun je gewoon een plaatje plakken door naar File > Open te gaan. Als je dat hebt gedaan zie je links van het beeld een lijst staan (tools) neem die rechtsboven met dat pijltje. Je kunt met dat pijltje het plaatje volgens mij slepen naar je document. Reageren
Backsmash Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 je moet dan file open, dan selecteer je je plaatje. dan doe je ctrl+a en daarna ctrl+v dan ga je naar je document waar je je plaatje bij wilt plakken en druk je op ctrl+v Reageren
Talietje Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) het werkt niet! en als ik ctrl+v doe dan komt er iets op. dus eerst moet je je achtergrond nemen door naar file open te gaan en dan ctrl+a en dan ctrl+v en dan terug naar file-open en dan terug ctrl+v? Bewerkt: 20 maart 2006 door tallex Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 het werkt niet!en als ik ctrl+v doe dan komt er iets op. dus eerst moet je je achtergrond nemen door naar file open te gaan en dan ctrl+a en dan ctrl+v en dan terug naar file-open en dan terug ctrl+v? Nee je moet als je Ctrl + C hebt gedaan bij de file die je geopent hebt terug gaan naar je creatie (document) waar je hem in wilt hebben. Je moet dus niet een nieuw file openen maar gewoon je document aanklikken en daar Ctrl + V drukken. Heb je trouwens ook al mijn manier geprobeerd, door met die move-tool het plaatje te slepen naar je document waar je hem in wilt hebben. Die move-tool staat aan de linker kant in het rechthoekige vakje waar bovenaan "Tools" staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.