gangster28 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Race MOD Hallo na lang na te denken heb ik toch maar besloten om het te starten.Total Conversion mod:-Nieuw eiland-Mischien een nieuwe rijschool-Auto's worden op gevoerd.-De auto's zullen waarschijnlijk ook race paintjobs krijgen.MapHier onder de map:ScreensMenbersLeaders:Gangster28Blaster27Moddelers:Gangster28scripters:Blaster27JoinKan je missie's of moddels in 3ds max maken en wil je joinen?Stuur me een PM of post hier in dit topic. Bewerkt: 16 maart 2006 door gangster28 Reageren
Blastov Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Mooie renders, leuk gemaakt Ik wil wel missies maken. Kan ik dat ook is een keer proberen bij sa Dus ik join. Bewerkt: 15 maart 2006 door Blaster27 Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Mooi ik zal het even toevoegen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Waarom voeg je je niet aan bij Stunt Islands, het licht nu even stil, maar dat binnenkort ga dat weer verder. Reageren
Blastov Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Waarom voeg je je niet aan bij Stunt Islands, het licht nu even stil, maar dat binnenkort ga dat weer verder. Hij geeft toch aan in zijn eerste bericht dat hij zelf een mod heeft gestart. Zo kun je net zo goed alle mods bij elkaar stoppen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vraag het alleen ff aan hem hoor, en zodra hij Online is op MSN zal ik wel meer vragen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik denk niet dat dit eiland groot genoeg is voor een Total Conversion. Het is een beetje zonde om je hele SA weg te doen alleen maar voor zo'n klein eiland. Misschien proberen hem toch bij SA te zetten door een paar onnodige objecten te verwijderen uit SA. Anders zoals Big Bear al zei je toevoegen bij zijn mod zodat het wat groter word . De renders zien er in ieder geval goed uit en ik weet ook wel dat dit je gaat lukken. Ik wens je veel succes . Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Idd Jorge dat is wel zo maar ik heb ook al uitbreidings ideën maar ik wil eerst dit deel afhebben. @BB Je hoort nog van me ik moet er nog even over na denken. BTW: hoofdpost geupdate 3 nieuwe screens. Bewerkt: 16 maart 2006 door gangster28 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Erg vette mod Gangster! Misschien dat ik wel kan helpen met de paintjobs waar je het over had... maar dan moet je me maar even PB-en.... Verder Kutgw! Reageren
Blastov Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Die nieuwe screen zien er wel mooi uit G28 Alleen de texture waar die auto op staat vind ik niet mooi: Je ziet veel te goed de overgang, wat dacht je van deze texture: ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Idd dat vond ik zelf ook al ik heb nieuwe textures er voor nodig. Ik zal morgen ook een paar nieuwe screens posten. @DP ik PM je morgen wel met wat dingen die je mag maken. Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) *Dubbel post anders valt het niet op,* Ik heb de lelijke pit texture vervangen.(zie screen). Ik heb een startlijn gemaakt. Totaal beeld van boven. En mede moddels er scripters zijn welkom. Bewerkt: 21 maart 2006 door gangster28 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Helaas denk ik dat je overniew moet beginnen, dit lijkt verdacht veel op de Tutorial van Bardley, en daar is dit ook op gebaseerd, je kustlijnen, of rotsen(kliffen) zijn er niet, en aangezien je blijkbaar alles heb gekopieerd, moet je wel een deel nemen wat helemaal af is, en zo gaat het moeilijk, helemaal bij gebogen stukken, dus helaas, ik denk dat je overnieuw moet beginnen bij bepaalde delen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Huh ik snap je niet leg eens wat beter uit. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Jij hebt nu alleen wegen met het stuk land eraan, maar geen kustlijnen, jij kopieert dus alles, maar als er geen kustlijn bij zit is het een verdomd rot werk, om bij alle stukken dezelfde kustlijne te nemen, vooral bij gebogen stukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.