Alexy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Wie kan me helpen, ik heb Deamon Tools gedownload, alleen ik snap niet precies hoe ik nou die DVD van GTA SA in die virtuele drive kan plaatsen, zodat ik geen DVD meer nodig heb. Alex... Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dat is illigaal. En we mogen jou niet helpen. Reageren
Alexy Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Oh, ik had ergens anders op het forum gelezen dat het legaal was... Als het toch illegaal is, mijn excuses hiervoor. Reageren
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nou er is een veel simpelere manier om San Andreas zonder DVD te spelen, maar zoals al gezegd dit is illigaal. Ik PM je wel. Reageren
Ferre Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nou er is een veel simpelere manier om San Andreas zonder DVD te spelen, maar zoals al gezegd dit is illigaal. Ik PM je wel. Je mag op het forum niet over illigale dingen praten. Dus volgens mij ook niet via PB Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is helemaal niet illegaal, hij wil gewoon de orginele DVD, zonder DVD kunnen installeren. Lijkt mij geen illegale shit. Reageren
Dizcid Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Volgens mij wilt hij gta sa op de harde schijf zetten (bestanden van de dvd) en zonder dvd installeren en dat is niet illegaal. Stop de dvd erin kopieer alle bestanden naar een map en dan staat er vast in de map een installer klik daar op en installeren maar. >>> Door GTA-Sheep: Topic verplaatst naar computer/software<<< Bewerkt: 16 maart 2006 door GTA-Sheep Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Deamon Tools is gemaakt om ISO bestanden te Mounten/laden Iso's kunnen spellen zijn maar ook films. Dit is Illegaal op dit forum en in de Nederlandse wet. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Deamon Tools is gemaakt om ISO bestanden te Mounten/laden Iso's kunnen spellen zijn maar ook films.Dit is Illegaal op dit forum en in de Nederlandse wet. Deamon Tools is legaal. Hij zegt niet dat hij een illegale GTA: San Andreas versie heeft. Dus dit topic verdient geen slotje. Maar met Nero kan je een ISO maken van je DVD en dan in Deamon Tools laden. Reageren
X-TX Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Oh, ik had ergens anders op het forum gelezen dat het legaal was... Als het toch illegaal is, mijn excuses hiervoor. Dan heb je vast mijn post gelezen dat in SA forum staat. Daarin zeg ik namelijk dat Daemon helemaal geen illegale software is. Z Je moet alle bestanden in een map op je HDD kopiëren, vervolgens is het handig om het een .rar file van te maken maar dat is niet echt nodig. Als je een .rar file hebt moet je met rechtermuisknop op de icoon van Daemon naast je klok klikken en dan op Virtual CD/DVD-Rom en kies je een van de 2 'device' en dan krijg je een venster voor je waar je de .rar file kunt zoeken, dubbel klik erop, dan moet je even wachten, vervolgens krijg je een de normale install of zo'n demo nog wat venster voor je. Dus: Rechtermuisknop op Daemon icoon naast je klok rechts onder van het scherm=> Virtual CD/DVD-Rom=> En zoek de .rar file op. Natuurlijk zijn er andere manieren zo als een .iso file van maken wat hier boven al gezegt is, maar daar heb ik helaas geen tijd voor... Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Zet bestandtypen dan wel op: "alle bestanden", anders vind je het echt niet, . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.