Jump to content

MTA SA 1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Eej mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb MTA:SA 1.1 maar als ik hem opstart, Komt er te staan dat plaatje van MTA, Dat hij aan het laden is.... en de computer begint niet te zoemen zoals bij de andere Mta of bij Gta als je hem opstart.

SilverDust ;)

Geplaatst:

Veel mensen kunnen je waarschijnlijk nog niet helpen

Waarom?

De eerste 24 uur is MTA:SA alleen downloadbaar vanaf Fileplanet.com

Helaas moet je daar geld voor betalen om lid te worden

Pas morgen om 00:12 is die gratis downloadbaar

Geplaatst:

Je hoeft niet te betalen om het te downloaden hoor.

Ik heb gisteren wel een account kunnen maken zonder te betalen. :?

Maar je hebt op fileplanet ook publieke servers waar je in de rij moet gaan wachten voor de download begint.

Zo heb ik gisteren om half 3, een half uur zitten wachten om het te kunnen downloaden. :clown:

Geplaatst:

Waarschijnlijk de domste vraag van vandaag: wat is er anders aan MTA SA 1.1 dan aan de versie waar ik nu mee speel? en heb ik hem nodig? en zo ja, waar haal ik hem? :schater: echte beginnersvragen, heerlijk

Geplaatst:

Here is a list of changes in Race 1.1, we've also fixed some crashes and minor bugs:

- Added: Automatic server browser refresh on open

- Added: New map nomination voting system

- Added: Respawning during map

- Added: GTA 1.0 EU/US version check

- Added: Vehicle special-state sync

- Added: Map timelimit added in map files and server config

- Added: Player animation sync

- Added: Admins can PM players from remote admin

- Added: Pings in the admin client

- Fixed: Vehiclecolors.conf file not properly formatted

- Fixed: Hydra fire rate increased back to default

- Fixed: Invalid rotation error in some maps made by the map editor

- Fixed: RCON say does not work if admin server is disabled

- Fixed: Client says you've timed out if you connect to a server that already has a player with your nick

- Fixed: Server 255 maps limit

- Fixed: Admin client stability fixes

Het voting systeem zit zo in elkaar:

Na een map krijg je een lijstje met een paar maps met daarbij een cijfer. Je moet dat bepaald cijfer indrukken om op die map te stemmen. Eerst is er een stemronde 1, daar worden de 2 meest gekozen maps uit genomen die naar stemronde 2 gaan. De map die daar het meeste is gekozen, wordt de volgende map die gespeeld word.

Ook als je in een server komt en de map is al bezig, spawn je 5 seconden daarna en kan je gewoon beginnen racen.

Als je dood gaat, spawn je na een tijd gewoon terug waar je dood gegaan bent. :*D

De rest staat in het bovenstaand lijstje. :engel:

Geplaatst:

Nee ik bedoel de eerste versie van MTA:SA deed het gewoon bij mij hij starte op. Maar nu heb ik een probleem dat ik nietop mta kom er komt dat schermpje dat hij laad op van mta maar het probleem is verder gebeurt er niks :cry::cry:

SilverDust ;)

Geplaatst:

Thanks heren, ik zal vanavond meteen even gaan kijken. Hebben we al een nieuwe server waar jullie op me zitten te wachten :D ?

Geplaatst:

Nee, de gtagames server is op dit moment nog niet ge-update..

Maar via browse servers kan je alle servers zien die al op mta:sa v1.1 draaien. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem al 40 keer geinstalleerd maar hij doet nog niet :cry:. Zou ik soms een programma missen ofzo?

Of zou het komen omdat ik niet van MTA site dld?

SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:
Ik heb hem al 40 keer geinstalleerd maar hij doet nog niet :cry: . Zou ik soms een programma missen ofzo?

Of zou het komen omdat ik niet van MTA site dld?

SilverDust ;)

Start-->Configuratiescherm-->Software. Deinstalleer daar alles wat met MTA te maken heeft.

Doe dan via deze link

http://rapidshare.de/files/15611721/mta_sa_r11.zip.html

downloaden en installeer die. Moet werken, heb dat ding zelf geupload en ook met die geinstalleerd :Y

Geplaatst:

Die link werkt niet :? Bij mij tenminste niet... Upload hem eens opnieuw aub :engel: Edit je post maar.

SilverDust ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...