Jump to content

MTA SA 1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

MTA R1.1 zuigt, snappen die gozers niet dat wij willen racen niet een of andere fucking respawm mij zie je voorlopig niet meer als hier gauw wat aan gedaan wordt. :{

Geplaatst:
MTA R1.1 zuigt, snappen die gozers niet dat wij willen racen niet een of andere fucking respawm mij zie je voorlopig niet meer als hier gauw wat aan gedaan wordt. :{

Je kan instellen of je map respawn aan of uit wilt. Tevens moet je er rekening mee houden dat het MTA Team op dit moment zeer druk bezig is met het maken van hun DM versie van MTA.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan instellen of je map respawn aan of uit wilt. Tevens moet je er rekening mee houden dat het MTA Team op dit moment zeer druk bezig is met het maken van hun DM versie van MTA.

Laat ze daar dan maar aan werken dan aan al die onnodige dingen waar iedereen strontziek van wordt.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Zozo wat ben jij ondankbaar!

MTA Team zet natuurlijk prioriteit bij de DM versie. Dit waren enkel wat fixes en dingen die zeker nodig waren.

Als jij goed een snel multiplayer spel hebt moet je maar betalen! Dit zijn vrijwilligers je moet dankbaar dat er zulke mensen zijn die al hun vrije tijd opofferen!

Geplaatst: (bewerkt)

Vrijwilligers die overigens kapzones van hier tot ginder hebben. Gaan ze een beetje intervieuws lopen geven alsof alles om hen draait. SA:MP wordt veel beter als ik Jarno(beta-tester) mag geloven.

Maar ik vind dat Joriz wel gelijk heeft dat we ze dankbaar moeten zijn ;) Het heeft me wel vele uren game plezier opgeleverd :bier:

Kan iemand trouwens mij uitleggen hoe ik die respawn functie kan uitzetten?

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik had nog een klein probleem met de MTA SA 1.1. Geinstalleerd (na eerst de oude te hebben weggedaan). Gaat prima verder. Ik kom in het beginscherm, kan een server selecteren en joinen. Ik zeg gedag, wordt gespawned en kan even racen. Op het moment dat ik iets wil typen sla ik helemaal vast en is alleen harde reset van de PC nog een optie. Iemand enig idee?

Geplaatst:
Zozo wat ben jij ondankbaar!

MTA Team zet natuurlijk prioriteit bij de DM versie. Dit waren enkel wat fixes en dingen die zeker nodig waren.

Als jij goed een snel multiplayer spel hebt moet je maar betalen! Dit zijn vrijwilligers je moet dankbaar dat er zulke mensen zijn die al hun vrije tijd opofferen!

Ach voor zulke sync zou ik niet eens willen betalen ;)...

Votemap fix was zeker nodig ja (andere zoals de automatische refresh weer onnodig, nogal irritant op ten duur...)

@Goliat: Jarno is een ex-betatester, maar op het moment is SA:MP beter ja...

Respawn functies etc. kan je vinden als extra optie bij de Map Editor...

Geplaatst:
Ik had nog een klein probleem met de MTA SA 1.1. Geinstalleerd (na eerst de oude te hebben weggedaan). Gaat prima verder. Ik kom in het beginscherm, kan een server selecteren en joinen. Ik zeg gedag, wordt gespawned en kan even racen. Op het moment dat ik iets wil typen sla ik helemaal vast en is alleen harde reset van de PC nog een optie. Iemand enig idee?

Ah, ik dacht al dat het aan mijn pc lag, niet dus... :-(

Geplaatst:
probeer de fix voor 1.1 klik
Geplaatst:
Eej mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb MTA:SA 1.1 maar als ik hem opstart, Komt er te staan dat plaatje van MTA, Dat hij aan het laden is.... en de computer begint niet te zoemen zoals bij de andere Mta of bij Gta als je hem opstart.

SilverDust ;)

dat zelfde probleem heb ik ook

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...