jeffrey_greuliker Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Op de site van wikigta staat dat ze graag na het cafe wil wat ten zuid westen van haar huis is he .. maar als ik daar dan heen ga met haar dan misluk de date altijd Hoe kan dit ? en wie heeft een oplossing ? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 - Niet te hard rijden, met respect behandelen. En anders probeer je toch een ander café? Reageren
SilverDust Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Doe dit heel vaak dan is de date sneller voorbij: EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij. SilverDust Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja, dat is ook een manier, maar over die restaurant gesproken: misschien ga je wel het verkeerde restaurant binnen. Op het kaartje staat de locatie van het restaurant waar je wél moet zijn: Bij mij slaagt de date dan altijd! Verder moet je gewoon rustig rijden, maar niet al te langzaam, anders vindt Millie het weer te lang duren. Het restaurant is volgens mij zo'n steak-restaurant. Veel succes verder! Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Okee Gelukt ! Maar nog 1 vraag he .. Als je 100% gedate habt ofzo.. moet je het dan nogsteeds bijhouden om 100 % te houden of hoef je er dan niet meer na toe om 100 % te houden ? Reageren
Sh Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 je moet wel blijven daten maar het gaat niet zo snel naar beneden volgens mij! Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Als je een tijdje niet meer date met een vriendin, gaat dat procent inderdaad gewoon weer naar beneden. De beloning; het pak (bv het politie-uniform) dat je krijgt van een vriendin bij 100% blijft gewoon in je kast hangen. Het is dus niet echt nodig om die 100% te houden. Je hebt natuurlijk ook nog andere beloning die wel verdwijnen als het procent weer naar onderen gaat. Zo is er bijvoorbeeld de extra pay 'n spray die je krijgt als je met Michelle cannes begint te daten. Als je haar dood of je komt onder de 15%, dan zal die niet meer beschikbaar zijn. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nou ik heb met alle vriendinnen 100% op 1 na dan. Maar er gaat nooit meer wat af.En ik speel het al zo lang, dus volgens mijn als je 100% met een vriendin hebt.Gaat daar niets meer van af. Reageren
Dago58x Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik heb Michelle En Dennise Maar ik zit in Las Venturas. Niks van die meisjes gaan er nisk af .. ik heb er geen 100% Maar het blijft zo.. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dan blijft het gewwoon zo he.Het kan dan wel is gebeuren als je onder de 30% nog zit met een vriendin. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 @ Dago, meestal is het dan zo, dat wanneer je in de Stad bent waarin je Vriendin woont, dat er dan pas wat af gaat .... Als je bijvoorbeeld in Las Venturas bent, zal er bij Denise in Los Santos, niets afgaan... Maar bij bijvoorbeeld Millie in LV wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.