Jump to content

Signatures van RonaldVC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn tweede signature. ^_^

Ik heb er niet echt veel aangedaan, maar hij moet ook niet te druk worden.

Wat vinden jullie ervan??

killbilsignaturekopie3ci.png

EDIT: Even aangepast. Bloed wat donkerder gemaakt. Die streepjescode heb ik laten staan, vind ik wel een grappig detail ^_^ .

killbilsignature2kopie6bv.png

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Wij hebben hier te maken met een beginnende photoshopper en ik moet je zeggen fantastisch. Toen ik net begon met photoshop, één woord Bah..

Ik ben echt een fan van die Kill Bill films ik vind ze geweldig!

Ik zocht zelf al een lange tijd naar een render van Kill Bill, no result..

Ik zal gelijk even zeggen welke van de twee ik beter vindt, en dat is de 2e omdat daar de signature beter naarvoren komt. Die barcode rechtsonder met je naam vind ik niet zo heel geweldig, je kunt die barcode beter weghalen, het past namelijk niet echt bij (Kill Bill).

Ik moet zeggen dat die overige tekst wel iets heeft, alleen misschien had je iets minder drop-shadow moeten gebruiken. Het bloed op de achtergrond is net iets te rood, iets veller dan wat op haar kleding zit. Misschien had je het beter een donkere kleur bloed kunnen geven. Die schaduw achter haar is leuk gedaan, maar omdat het te zwart is lijkt het net een gat, dus misschien kun je het iets vager maken. Dat kun je ook met drop-shadow doen, je moet dan even een balkje iets meer naar rechts doen, welk balkje dat is weet ik niet echt meer. Je ziet dat dat de schaduw iets vager word.

Maar ik vind het een nice siggie, keep up.

Wow, bedankt voor de je reactie en tips :) . Ik ga gelijk even kijken of ik die schaduw wat lichter kan maken en het bloed wat donkerder :Y .

Ondertussen heb ik gelijk even wat nieuws gemaakt, die post ik hier ook maar..

trinitysignature7un.png

Comments? :engel:

EDIT:Ik heb die border van die natuursig nog even veranderd. Nu is hij veel mooier denk ik. Die andere border was alleen maar een witte rand dus je zag hem haast niet. Maar goed, kijk zelf maar...

natuur1odkopie9zo.png

Geplaatst:
Wow, bedankt voor de je reactie en tips :) . Ik ga gelijk even kijken of ik die schaduw wat lichter kan maken en het bloed wat donkerder :Y .

Ondertussen heb ik gelijk even wat nieuws gemaakt, die post ik hier ook maar..

trinitysignature7un.png

EDIT:Ik heb die border van die natuursig nog even veranderd. Nu is hij veel mooier denk ik. Die andere border was alleen maar een witte rand dus je zag hem haast niet. Maar goed, kijk zelf maar...

natuur1odkopie9zo.png

De enige die ik mooi vind ik die kikker :engel: . Die van Kill Bill is té, en die van Blade Trinity (volgens mij :puh: ) is weer een beetje te saai, helaas. KUTGW!

Geplaatst:

Ik vind die kikker je mooiste creatie tot nu toe.

Maar over je eerste sig, die streepjescode is leuk bedacht! Erg orgineel!

Je krijgt een 8/10 voor alle creaties samen

Geplaatst:
Ik vind die kikker je mooiste creatie tot nu toe.

Maar over je eerste sig, die streepjescode is leuk bedacht! Erg orgineel!

Je krijgt een 8/10 voor alle creaties samen

Ook 8/10

KUTGW!

Geplaatst:
Twee nieuwe. Dit keer een beetje op de vampier toer :Y ..

Van Helsing:

vanhelsingsignature3bn.jpg

Underworld:

underworldsignature3uq.jpg

Rates?

De eerste: 8/10, het lijkt wel of de kwaliteit is vermindert na het opslaan. Voor de rest is de background netjes...maar lopen de plaatjes en background niet zo lekker op mekaar aan!

De tweede: 9,5/10 dit vind ik echt een topper, het lettertype is gewoon perfect vooral met die strepen er onder en boven. ook heb je de background mooi laten vervagen. :)

Geplaatst:

De Kill Bill sig is heel leuk gedaan, realistische bloed effecten ed. Het enige minpuntje vindt ik de rode border rondt de tekst en de tekst zelf niet zo mooi. Misschien een beetje de drop shadow verminderen van je render, dan ziet het er nog beter uit. ;) 7/10

Die van Blade Trinity (ja toch?) ziet er rustig uit, mooie keuze van plaatje en leuk idee, maar ik vindt hem toch wel een klein klein beetje saai. 7/10

De 1ste van die vampires vindt ik helemaal geweldig. Ik zie er helemaal geen minpunt aan. 9.9/10 (perfect is onmogelijk toch, of niet? :puh:)

De 2de vindt ik ook leuk gedaan, alleen vindt ik de tekst niet zo echt passen. 7/10

In het algemeen; zijn het hele mooie sigs! :cya:

_O__O_ !! Bedankt voor de geweldige comments SW, wow!

De Kill Bill sig is heel leuk gedaan, realistische bloed effecten ed. Het enige minpuntje vindt ik de rode border rondt de tekst en de tekst zelf niet zo mooi. Misschien een beetje de drop shadow verminderen van je render, dan ziet het er nog beter uit. ;) 7/10
Helaas heb ik die tekst niet zelf gemaakt :$ , die heb ik eigenlijk gewoon uitgeknipt, verkleint en op een goeie plek neergezet. Die streepjescode heb ik natuurlijk wel zelf gedaan, maar dat was niet moeilijk.. :)
Die van Blade Trinity (ja toch?) ziet er rustig uit, mooie keuze van plaatje en leuk idee, maar ik vindt hem toch wel een klein klein beetje saai. 7/10
Eigenlijk is het Trinity van The Matrix ;) . Leeg is hij wel inderdaad, maar ik wist ook niet precies wat ik er nog meer aan moest doen. En ik vind een signature al gauw te druk, kwestie van smaak denk ik, dus vandaar..
De 1ste van die vampires vindt ik helemaal geweldig. Ik zie er helemaal geen minpunt aan. 9.9/10 (perfect is onmogelijk toch, of niet? :puh:)
_O_ Dank u! Dat voelt echt goed, om te lezen dat je die zo mooi vindt :bier: . Eerlijk gezegd vind ik dat ook de mooiste tot nu toe, en is dan ook mijn nu mijn huidige sig..
De 2de vindt ik ook leuk gedaan, alleen vindt ik de tekst niet zo echt passen. 7/10
Ik was zelf ook niet zo zeker van de tekst, ook omdat ik het font al gebruikt heb in die andere.. Misschien dat een strakker lettertype wat beter staat. Na het weekend ga ik daar even mee aan de gang, maar ik moet eerst even een goede font zoeken daarvoor..

Nogmaals dank allemaal voor de tips en comments :Y .

Any more comments?

Geplaatst:
Ik snap er geen bal van!! Hoe doen jullie dat met fotoshop?!?!

Heb je al eens gekeken bij de tutorails? Daar is bijna alles duidelijk in het Nederlands uigelegd. Je moet alleen in het begin veel oefenen, maar je komt er wel :)

Graphics Tutorails

@ RVC. Ik vind je natuursig je allermooiste werk. Alleen ik zou de border mooier vind als hij op overlay stond:

blendmode9wi.png

Geplaatst:

Een nieuwe.

Misschien is er niet al te veel aangedaan maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf..

naturesig26kn.jpg

Geplaatst:
Een nieuwe.

Misschien is er niet al te veel aangedaan maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf..

naturesig26kn.jpg

Je kan veel beter, het is of hij geverd is, maar dan wat nepper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...