Pietje II Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hallo iedereen! Zoals jullie weleens waarschijnlijk gehoord hebben op de radio in San Andreas hebben ze het best vaak over een Glory Home Theme Park, zelfs in GTA: Liberty City Stories heeft de DJ van Head Radio het er weleens over. Ook hoor je er allerlei reclame over. Maar nou vraag ik me toch af; waar zou dat park dan liggen? Weten jullie er misschien iets meer van? Ik vraag me het wel af. (P.S. zoekfunctie ---> Leverde niks op) Reageren
Jowx Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Het is het ''Glory Hole Theme Park''. Wat Glory Hole betekent ga ik niet uitleggen, het enigste wat ik je kan vertellen is dat het met seks te maken heeft. Mocht je toch nog nieuwsgierig zijn dan kan je het met Google of Wikipedia opzoeken. Het park zelf zit dus niet letterlijk in een gta versie maar is meer als ludieke reclame bedoelt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Oh! Ik dacht eerst dat The Glory Hole (sorry voor 'home' ) Theme Park een pretpark was in San Andreas! :$ :$ Nou begrijp ik het! Okee, bedankt voor de reactie! Bewerkt: 16 maart 2006 door Pietje // Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.