frtelg Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Ik ben ten einde raad. ik kan die 2 vlieglessen waarbij je door de bocht moet niet halen. De rest van de vlieglessen lijkt me wel makkelijk (heb ff gekeken op een site wat je moet doen). Kan iemand de volgende 2 lessen voor me doen? Ben je heel dankbaar. Klik hier voor de GTA Savegame PS: Please verder niks veranderen. Thnk U Bewerkt: 16 maart 2006 door frtelg
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Gehaald: Circle Airstrip en Circle Airstrip and Land Ik heb geen cheats of mods gebruikt en de beloning is tot zover nog 3x Flying Skill +. Verder heb ik de eerste 3 onderdelen voor je goud gehaald. De volgende opdracht Helicopter Takeoff staat voor je klaar. Je vind er >>hier<< informatie over. En over de hele Flying School vind je >>hier<< informatie. Je vind de savegame in de bijlage en verder : "Good Luck!!" Ohja, Mocht je de rest van de school ook willen laten halen, dan kun je me gerust een PM sturen. Of natuurlijk hier vragen! Bewerkt: 16 maart 2006 door Ruurd31
frtelg Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Thx man ! Ik had gedacht dat ik hem nooit zou halen... Eerst maar eens alle andere onderdelen proberen en als ik help nodig heb weet ik je te vinden!
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Ik ben steeds te sloom om die vliegles dat je die vrachtwagens moet schieten te halen. Kun jij die please voor me doen? De beginpost van het topic "Learn to Fly" is bewerkt en daar staat de savegame. Ik zal hem doen. Geduld.. Ben er met een tel weer Gehaald: Destory Targets Ook hier heb ik geen cheats en mods gebruikt. Ook kreeg ik dit keer weer Flying Skill +. Staat de volgende vliegmissie 'Loop the Loop' voor je klaar. >>Hier<< vind je er informatie over. Mocht het je weer niet lukken. Dan kun je me altijd weer een PM sturen. Veel succes hé [bijlage uit de vorige post verwijderd] Bewerkt: 16 maart 2006 door Ruurd31
Recommended Posts