R0cKSt4r Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Bij de missie Stowaway kom ik maar niet in die vliegtuig..ik ga steeds te sloom..op WikiGTA stond als tip dat je het naar voren pijltje snel achter elkaar moest intikken, maar bij mij gaat ie alleen maar slomer ..iemand nog tips voor me? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Als deze missie begonnen is start je meteen al op een moter. Probeer dan om de auto's (die links staat) heen te rijden. Als je dan achter het vliegtuig gaat rijden dan komen er allemaal vaten uit het vliegtuig. Dus dat zal niet gaan. Probeer dus naast die vaten te rijden, als je dan naast het vliegtuig bent gekomen wacht je totdat er vaten uitkomen en rijd je snel naar binnen. Je moet het pijltje naar voren ingedrukt houden in de plaats van telkens intikken. Als je hem inhoud gaat hij voorover leunen, en maak je meer snelheid. Mocht je het spel op de PC hebben en er na 10.000.000x nog niet uitkomen, dan is >>hier<< een speciaal forum waar je de missie Stowaway kunt laten doen. GTA-Sheep, wil dan graag zijn favomissie Stowaway voor je doen. Als hij er niet is om hem te doen, zijn er altijd andere mensen die hem voor je willen doen. Nogmaal succes! Bewerkt: 16 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Even ter aanvullig op Ruurd's bericht, je kunt natuurlijk ook altijd een Save Game Aanvraag doen, in het desbetreffende Topic Je post je Save Game er, en een ander GtaForum Lid zal proberen de Missie voor je te halen Hier kun je het SaveGame aanvraag Forum vinden Edit: Ik zie nu dat Ruurd zijn bericht ook heeft aangepast Bewerkt: 16 maart 2006 door P-Jamma Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Snellere tips is: wachten tot de eerste tonnen er uit rollen en daarna links achter het vliegtuig gaan rijden, dan rollen de tonnen langs je, en als je eenmaal met je voorwiel tegen de laadklep aanzit nog even wachten totdat er weer een serie tonnen komt, en als die geweest zijn er in rijden. Reageren
R0cKSt4r Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Thnx voor alle tips maar kheb toch maar ff mn save game gepost, want k kwam dr maar niet uit =P Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Je kan het beste naast het vliegtuig rijden. En je moet ook het bovenste pijltje ingedrukt houden. Want dan ga je veel sneller. En je moet ook niet tegen die dozen aan rijden. Want dan val je van je moter af. En als je het vliegtuig inkomt. Schiet dan niet de mannetjes neer. Ram ze gewoon dood. Want als je ook maar met 1 kogel het vliegtuig raakt ontploft hij met jou er bij. Nou als je alle mannetjes hebt dood geramt. Moet je een bom plaatsen. En uit het vliegtuig springen met een parachute En dan de knop indrukken dat het vliegtuig ontploft. Mission passed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.