~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Gebruiken jullie in sa vaak je eigen audi player? Als je bijvoorbeeld in de auto of scooter rijdt? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Waarschijnlijk de meeste mensen wel, Als ze muziek importeren ... Op een gegeven moment krijg je natuurlijk wel een beetje genoeg van de Muziek, en ga je er zelf muziek in plaatsen... Het heeft eigenlijk ook niet veel nut, als je je eigen muziek importeert, en het dan nooit luistert Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja, ik doe hem best wel vaak, maar ik hoor de laatste tijd weer meer de orginele SA muziek. Ik doe ook vaak een andere zender als ik in een ander gebied ben, bijvoorbeeld in Los Santos doe ik Radio Los Santos, en in de desert en platteland bijvoorbeeld K-Rose. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vindt eigenlijk ook dat het wat meer helpt om het spel leuker te maken. Want met muziek rij ik gewwon veel leuker overal naartoe. Reageren
gybrus Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 ik doe het wel eens maar dan krijg ik steeds eerst een of andere gek die een stom verhaal verteld..... dus ik zet hem soms op een andere zender. Greets Gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.