Timotees Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb nu Mta Sa 1.1, opzich doet ie het. Maar als ik hem dan gerefreshed heb, dan komen alle servers er te staan, maar als ik er dan op eentje klik en dan op conect druk, dan doet hij niks. Het ligt ook niet aan mijn firewall, want die stond uit. Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen? Timotees Bewerkt: 16 maart 2006 door timotees Reageren
Joriz Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hoe bedoel je? Krijg je een fout ofzo? Druk je wel op connect? Reageren
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik weet niet wanneer het voor het laatst geweest is dat je geconnect hebt, maar het kan zijn dat je steeds op servers drukt die nog niet geüpdate zijn naar versie 1.1 Succes Reageren
zuperjens Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij zegt ie protocol error ( 8 ) Bewerkt: 16 maart 2006 door zuperjens Reageren
Timotees Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 @Joriz, natuurlijk druk ik wel op connect. Ik weet al waar het aan lag, na heel veel zoeken. Het schijnt een of ander probleem te zijn met je nickname, die moet je eerst veranderen voor de eerste keer als je versie 1.1 gebruikt. Timotees Reageren
zuperjens Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 mijn probleem is ook bijna opgelost... Ik heb blijkbaar het verkeerde prog geinstaleerd. server inplaats van client en dat ook nog eens over de oude client heen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.