Dizcid Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik heb Norton Internet Security 2005 op pc staan alleen Norton Internet Security 2005 geeft aan dat er geen verbinding is met internet maar dat is er wel. Weten jullie iets hier op? Reageren
roeiertje Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 misschien kan je gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en daar vragen.of eens de handleiding lezen en kijken bij problemen. greetz roeiertje Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ach installeer hem gewoon opnieuw dan werkt het wel weer Misschien is het ook wel in de handleiding te vinden (heb er zelf geen van Norton). Reageren
TommieguN Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Doe niet zo moeilijk allemaal: 1: Ga naar Configuratiescherm (of Control Panel) 2: Schakel over naar Klassieke weergave (links boven)als dat nog niet gedaan was 3: Dubbelklik Netwerkverbindingen 4: Kijk of er LAN verbinding of Internetconnectie bij staat. Is dat niet, dan heb je geen (kabel van)internet (er in) 5: Is dit wel zo rechtsklik en je ziet de opties. Reageren
Dizcid Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Doe niet zo moeilijk allemaal:1: Ga naar Configuratiescherm (of Control Panel) 2: Schakel over naar Klassieke weergave (links boven)als dat nog niet gedaan was 3: Dubbelklik Netwerkverbindingen 4: Kijk of er LAN verbinding of Internetconnectie bij staat. Is dat niet, dan heb je geen (kabel van)internet (er in) 5: Is dit wel zo rechtsklik en je ziet de opties. dat had ik al gedaan maar helpt niet. ik kan norton niet opnieuwe installeren want norton zat al op de pc in het begin dan moet ik windows opnieuw installeren. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Je kan hem bij Software in je configuratiescherm verwijderen Reageren
Dizcid Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dat weet ik ook wel maar hoe moet ik dan opnieuw installeren ik heb geen cd's enz. Norton staat gelijk op de pc als je windows installeert. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dan moet je Norton kopen. Of een andere gratis internet security nemen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik denk ga ik windows opnieuw installeren. Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Neem anders AntiVir helemaal gratis en dit is legaal. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Neem Zone Alarm Internet security Suite het is een erg goede firewall Veel plezier , Success! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Kan het ook misschien zijn dat norton internet security verkeerd ingesteld staat kwa internet verbinding ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.