Datisalles Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Yo, Ik heb zojuist de 100 % savegame gedownload van sa. Wat mij opviel dat er een paar hartjes op de kaart staan, wat betekenen deze hartjes? Ik ben er al een paar keer naar toe gereden maar er is hélémáál niks.. Reageren
King Room Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dat is je date daar kan je met je vriendin Daten!! Try That!!! Room Reageren
Dago58x Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dat zijn je Vriendinne.. je kan met hun daten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Die hartjes op de radar/kaart betekend dat daar een vriendin van je woont. Je kunt er op bepaalde tijden heen. Als je op het juiste moment voor haar deur staat, staat er een rode marker bij haar huis. Als je daar inloopt start je een date, deze date kan leiden tot een gigantisch mooi liefdesleven. Of een dikke ruzie tijdens het eten. >>Hier<< vind je allemaal informatie over alle soorten vriendinnen, waneer ze thuis zijn, Waar je haar kunt ontmoeten (als je haar niet nog niet als vriendin hebt) en nog meer van dat soort dingen. Bewerkt: 16 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Telkens diezelde vragen.Dat zijn je vriendinnen. Als je even verder zoekt had je het ook kunnen vinden.Slotje misschien hierop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.