Arjen Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nja.. Zelf vind ik hem wel geslaagd, aangezien ik niet zo'n expert ben op het anime-gebied. Nu jullie beoordelingen nog! ZEG WAT BETER KAN, IK WIL GEEN GEWONE RATES!!! Reageren
Achille Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Prachtige sig! Zoiets heb ik nog nooit gezien alleen met brushes enz maar dit is echt mooi..! Alleen jammer dat die render er niet gelemaal op staat. Het loopt zo naar benee bij het haar.. Maar ziet er echt tof uit! rate: 9/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hij is gaaf! Een 8,9/10 Ik vind hem alleen niet helemaal perfect, als je goed kijkt naar de wolken zie je de pixels, maar dat is niet zo'n probleem. Ook de letters hadden helemaal tegen dat randje aan gekunt, naar rechts. Wel vind ik het heel mooi dat je die kleuren in de wolken hebt en dat hoekje rechts boven. En vooral de render, die past goed bij het geheel. Reageren
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 erg mooi gedaan, alleen de render had je mischien beter aan de kant van de wolken kunnen zetten inplaats van de lichtval want nu doen me ogen zeer als ik naar de render kijk. 9,5/10 Reageren
Froop Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Je render gaat goed samen met de achtergrond. Je hebt gebruik gemaakt van gradient maps, of niet? Het is alleen wat te scherp. Je tekst is te 'gewoon'. Probeer een sierlijk lettertype wat hier echt bij past. Het dromerig effect wat ik hierin zie is best leuk, daar heb je goed op gelet. Ik wil geen cijfer geven, omdat je zelf claimt al niet zo goed te zijn in dit soort sigs, en cijfers zijn best wel whored tegenwoordig. Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Mijn eerste indruk zegt dat het een heel mooie Sig is, ziet er heel goed uit! De achtergrond is heel erg goed gedaan, de kleuren zijn heel goed, en passen ook nog eens bij de render, dus dat is perfect. Het lichte deel op je Sig vind ik dan net weer iets tè licht, dat had denk ik wel ietsje donkerder gekund. Niet heel veel donkerder, maar echt ietsje! Op de render zelf is ook absoluut niets aan te merken, hij zit heel goed in de Sig, en de kwaliteit is ook zeker niet slecht. De tekst is erg simpel, maar soms is simpel juist heel goed, en dat is ook zo bij deze Sig, alleen had je denk ik iets meer een andere kleur moeten nemen, een kleur die ook al in je Sig veel verwerkt zit, zodat je tekst meer in je Sig zit, maar dat is natuurlijk net wat je zelf mooier vindt staan. Over het algemeen een prachtexemplaar! ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 8.5 Kleuren: 8.3 Render: 8 Effecten: 7.8 Tekst: 8 Algehele indruk: 8.3 ___________________________________________________________ Ik kom uit op een 8.2, maar mijn bonus maakt er een mooie 8.5 van! Keep Up The Good Working zou ik zo zeggen! Reageren
Arjen Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ten eerste wil ik zeggen dat ik fantastische reacties heb gekregen. Hier heb ik wat aan, echt waar! Je hebt gebruik gemaakt van gradient maps, of niet? Nope, dat was weer iets te makkelijk. Ik heb delen van layers over elkaar heen gezet en dingen weggegumd en een paar keer extra effectjes er over heen, en dan krijg je vanzelf de kleurovergang. Heeft meer met contrast te maken en de layersettings. Het is alleen wat te scherp. Klopt, ik heb een paar keer Sharpen gebruikt uit het Filtersmenu, maar iets te vaak inderdaad.Ik wil geen cijfer geven, omdat je zelf claimt al niet zo goed te zijn in dit soort sigs, en cijfers zijn best wel whored tegenwoordig. Je hebt precies dezelfde mening als ik. Het lichte deel op je Sig vind ik dan net weer iets tè licht, dat had denk ik wel ietsje donkerder gekund. Dat lichte deel geeft meer contrast aan de render, dat laat de render meer uit het plaatje springen.erg mooi gedaan, alleen de render had je mischien beter aan de kant van de wolken kunnen zetten inplaats van de lichtval want nu doen me ogen zeer als ik naar de render kijk Fotografeer eens iemand die met zijn hoofd voor de zon zit. Dan krijg je precies hetzelfde effect, dat wilde ik hierbij ook laten zien.Ik zal mijn sign nu even bewerken aan de hand van jullie tips! edit // v1 v2 - Lucht is bewerkt - Tekst is bewerkt - Render is bewerkt Bewerkt: 17 maart 2006 door Arjen Reageren
Dizcid Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 de tweede is veel mooier! 9/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik vind die eerste juist mooier.. Die lucht is mooi scherp en inderdaad doet het zeer aan je ogen als je naar de render kijkt. Dat is gaaf. Het is nu net alsof je een reallife achtergrond hebt met een anime render. Ook de letters vind ik mooier bij de eerste versie, alleen is de laatste A niet goed zichtbaar.. Ik vind het alleen jammer dat er rechtsboven een streepje loopt. Rate: 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.