Jump to content

Tomtom 700

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn ouders hebben zich al even geleden een Tomtom 700 aangeschaft.

Dit is dus de beste versie met dradloos blablabl ... :puh:.

Maar binnenkort willen we naar Kroatië op vakantie gaan met de auto...

Maar die Map staat niet orgineel op de 700, maar mijn vraag is,... kan je met een Usb de Map er niet gewoon opzetten ?

Want op de Tomtom zit een usb-kabel bij en je hebt een geheugen van 2.5 Gb.

--

Kan je niet gewoon een bepaalde Software erheen Writen dat Kroatië erwel opstaat ?

Want het is wel erg dringend, we vertrekken binnenkort al.

Geplaatst:

Ik heb ook wel eens gewerkt met die dingen toen ik nog koerier was. Standaard zit volgens mij de Benelux erbij, en als je andere landen (kaarten) wil moet je die inderdaad op het geheugen van dat apparaat zetten..

Ik denk dat er een memorycard (sd/mmc) in het apparaat zit waar op dit moment de Benelux opstaat. Ik denk niet dat er nog ruimte over is om Kroatie en Duitsland erbij te zetten dus zal je met meerdere memorycards moeten werken.

Ik geloof dat je tegen betaling op de site van Tomtom kaarten kan downloaden. Gratis kan natuurlijk ook op één of andere manier maar hoe weet ik niet. Bovendien is dat zoals je weet niet ''eerlijk''..

Dus wat ik je kan aanraden is om te kijken op de internetsite van Tomtom, daar moeten die kaarten verkrijgbaar zijn. En kijk even hoe die kaarten worden opgeslagen, zodat je weet of je misschien extra memorykaartjes nodig hebt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...