Jump to content

Philips Gogear


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Beste,

Ik heb vandaag een Philips Gogear Hdd050 aangeschaft.

Maar muziek erop zetten gaat voor geen meter.

Ik heb Musicmatch erop gezet, want die is er voor nodig, maar het lukt nog steeds niet.

Verder download ik de Device Plugin die ervoor nodig is om muziek er op te zetten, maar het werkt nog steeds niet.

Weten jullie misschien hoe je er muziek op moet zetten?

Alvast bedankt.

Hier een plaatje van mijn MP3:

philipshdd0709ep.jpg

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je eerst de hdd van de speler formatteren? Ik weet dat het saai is maar heb je handleiding even doorgelezen?

Normaal moet je pc hem zien als externe opslagmedium zodra je hem usb aansluit. Dan moet je zelfs zonder programma muziek erop kunnen zetten. Gaat daar iets fout misschien? Herkent de pc het apparaat, of zegt hij niks..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij herkent het wel als ik de MP3 aansluit, maar dan ga ik naar MusicMatch(dat is er voor nodig om muziek er op te zetten) en dan moet ik het erop zetten, maar dat gaat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens via Deze Computer dan staat er verwisselbaare schijf statsions daar zie je op je MP3 speler mayby kan je ze er dan ook heen kopieeren (je MP3tjes) dat is gewoon de simpele manier wel flex dingetje :Y8)

Link to comment
Delen op andere websites

Om muziek op een iPod te zetten kun je het alleen via iTunes doen. En niet via Deze Computer. Dus ik denk ook dat het via Musicmatch moet.

Kun je even een screen posten van Musicmatch, want misschien kan ik dan zien hoe het werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij werkt iTunes alleen met een iPod (het was maar een voorbeeld). Maar met iTunes doe ik Bestand\Bestand aan bibliotheek toevoegen en dan open ik het. En dan selecteer ik me iPod en dan klik ik op automatisch vullen (vanuit bibliotheek) :).

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een screen gemaakt, er staat dat ik een Device Plugin moet downloaden.

Nu heb ik dat gedaan, maar dan lukt het nog niet.

De screen:

naamloos4yv.png

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Schiet me net te binnen..

Is die mp3speler niet op één of andere manier beveiligd ofzo? Ik bedoel een schrijfbeveiling of iets dergelijks...

Het kan natuurlijk zijn dat je iets moet omzetten op dat ding zodat hij het bewerken van de hdd toestaat.. Dat is bij memorycards toch ook? Een knopje ofzo of iets....

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat Add device plugin, als je dat opnieuw doet, kun je dan geen muziek importeren vanaf een muziekmap?

Ik heb namelijk Sony sonicstage

en dan moet ik muziek importere naar een folder in sonicstage, en dan overzetten naar mijn mp3

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je er toevallig een handleiding bij gekregen?

Misschien is Philips ook nog is een Nederlands merk.

Kortom. Je moet het antwoord kunnen vinden in de Nederlandse handleiding die er zoals altijd bij zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je er toevallig een handleiding bij gekregen?

Misschien is Philips ook nog is een Nederlands merk.

Kortom. Je moet het antwoord kunnen vinden in de Nederlandse handleiding die er zoals altijd bij zit.

Ja, ik heb de handleiding al meerdere malen doorgelezen, maar er staat niks zinnigs bij.

Weten jullie dan nog heel misschien een oplossing?

Ik weet al hoe ik de nummers er op moet zetten, bedankt voor de hulp, jongens.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Nou, mocht het je helpen ik heb wat anders in elkaar gesleuteld: gogoloader:

doodeliedeoo's place

Voor de geïnteresseerden:

Deze MP3 speler werkt met een database (SQLITE), die gevuld moet worden met info over de MP3'tjes die op het apparaat staan. Alle MP3'tjes die er niet in staan worden dus niet herkend. In die database worden ook nog eens alle ID3 tags gezet, dus als die niet helemaal goed zijn...

De MP3 loader die ik gemaakt heb leest dus alle bestanden die je opgeeft en maakt de database aan.

Als het goed is ziet ie automatisch de MP3 speler, en probeert ie met de bestaande database te synchroniseren.

Mocht iemand er nog behoefte aan hebben, dan kan ik nog wat extra info geven over het programmaatje.

veel plezier hiermee,

doodeliedoo

Bewerkt: door doodel
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, ik raad het mensen af dat soort MP3 spelers te kopen.

Ik zou zeggen koop een iPod iTunes is makkelijk en ze hebben een uitgebreide helpdesk.

Bewerkt: door blackpearl11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...