Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik heb veel mods met de IMG tool 2.0 in SA gezet maar nu loopt hij steeds vast en met steeds bedoel ik iedere keer dat ik SA speel zelfs ctrl + alt + delete werkt niet iedere keer dus moet ik de comp. maar afsluiten. Komt dat door te veel mods?

Geplaatst:

Ja, dat zit er dik in! Als je te veel mods heb geinstald, of mods door elkaar of mods die schadelijk voor andere mods zijn, kan je SA makkelijk vast lopen, dit heb ik zelf ook gehad. Je zal dus je GTA SA opnieuw moeten installen. Het is ook slim om voortaan een backup SA te maken, zodat je hem niet opnieuw hoeft te instaleren.

Geplaatst:

Je kan gewoon je SA opnieuw installen, maar ga eerst naar de map, /mijn documenten---> GTA SA Userfiles, en haal daar je savegames uit, verplaats ze naar een andere map. En als je hem opnieuw hebt geinstaleerd, plaats je je savegames er weer in, dan kan je weer met je oude game verder, als het goed is.

Volgens mij blijfen de savegames ook wel staan naar de deinstalatie, maar je kan ze altijd voor de zekerheid back-upen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle mods eruitgehaald en de normale er weer in gezet, denken jullie dat het zo ook wil?

Bewerkt: door robertgta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...