tommy,cj-fanat Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Yo gta fans vinden jullie ook dat CJ blank moet zijn :ph34r: (ik niet)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Dit moet in de GTA SA General! Mij maakt et nix uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 wat is hier discriminerend aan :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ja dat vroeg ik me ook al een beetje af! Leuke sig godfather, met mij vooraan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind van niet! Maakt me eigelijk ook helemaal niet uit? Maar waarom wil je dat weten dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vond in eerste instantie wel... maar nu niet echt meer nu heb ik allang begrepen dat het gewoon bij het spel past Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind het jammer dat tommy er niet meer in zit! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind het jammer dat tommy er niet meer in zit! :angry: die komt er waarschijnlijk ook in , maar het is ABSOLUUT geen discriminatie, hoekom je erbij in andere games, kunnen misschien paarse mensen voorkomen, is dat discriminatie HOU TOCH OP MAN!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind het jammer dat tommy er niet meer in zit! :angry: Dit weten we nog niet. Omdat nog niet alle info van alle steden bekend is. Waarom zou het discriminatie zijn als er een afro-Amerikaan in het spel zit. Dit is toch het omgekeerde van discriminatie. Ook als je het verhaal van het spel ziet snap je waarom het zo is. Rockstar Games maakt Amerika gewoon zo mooi mogelijk na in een eigen wereld genaamd Grand Theft Auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik heb er geen problemen mee dat CJ niet blank is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind zoiets juist beter. Nu is het afwisselender .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Zo kun je het ook bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Zo kun je het ook bekijken Zeg gangsta we gaan niet onnodig veel posten ja !!!, allemaal hele korte antqwoorden om je posts omhoog te krikken, zo kan ik het ook wel, tot nu toe hebben je posts geen inhoud. Maar R* heefty er goed aangedaan om de CJ als een gekleurd iemand neer te zetten, dat past ook wel bij de sfeer van de vroege 90 jaren, ik vind het helemaal top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) Wat heeft het nu voor zin om je posts omhoog te doen , niet dat ik me daarmee bezig hou hoor , als ik nou niet meer mag posten Edit: Heeft niks met de topic te maken Bewerkt: 22 september 2004 door Gangsta¬ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Romero, hou je even in... Hij is nog maar nét lid, en jij was toen je begon nog erger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.