DenkaanHenk Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Hey jongens ik heb een paar vragen. Ik hoor mensen op dit forum praten over zo,n pak. Het pak heet pimp suit. Maar hoe krijg ik een pimp suit in mijn kledingkast ? En heeft iemand een screen voor me van de pimp suit ? Bewerkt: 16 maart 2006 door denkaanhenk Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Let wel een beetje op wanneer je een topic aanmaakt, in welk subforum het thuishoort. Dit hoort eerder in SA general, aangezien het niks met een missie te maken heeft. Bij deze dus moved naar sa general. Om op je vraag te antwoorden: de pimp-suit krijg je van denise robinson als je 100% hebt in je relatie met haar. (Wat je ook kon vinden op wikigta als je al eens op de pagina met dates had gekeken, KLIK) In dit topic is een screenshot van het pimp suit te vinden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Bedankt hoor Dizzee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.