Twisting Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hallo mense, Sinds ik vandaag mijn MTA heb upgedate naar versie 1.1 loopt hij telkens vast in het spel... ik kan dan niet meer naar windows terugkeren om hem dan via ctr-alt-delete af te sluiten. allemaal erg irritant om hem telkens te resetten... Ik hoop dat hier nog een oplossing voor zal komen... Mijn vraag: hebben de forumleden hier ook een oplossing of suggestie voor? zeg het dan alsjeblieft... p.s. ik zal niet de enige zijn Reageren
RTS Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Probeer de 1.1 fix eens: http://www.mtavc.com/downloads/mta_sa_r11_fix.zip Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hier heb ik ook last van. Ik ben nu naar een oplossig aan het zoeken. Reageren
Upstream Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is echt de aller en allerslechtse update ooit, bij mij werkt het echt voor geen meter. De ene keer slaat hij gewoon gelijk vast na het loadscreen, soms blijft de 'respawn after 1 second' gewoon zo staan en veranderd die 1 niet. En nog wel het aller vervelendste, na 2-3 minuten crashed het spel en kan je alleen nog maar je pc restarten. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Ik heb gta legaal, mijn systeemeisen zijn prima in orde, en single player doet het prima en versie 1.0 deed het ook prima. Ik heb de patch en met of zonder ik hou dezelfde problemen. Ik denk dat ik het beste kan wachten op een nieuwe patch of een versie 1.2 (wat weer een maand gaat duren) Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is echt de aller en allerslechtse update ooit, bij mij werkt het echt voor geen meter.De ene keer slaat hij gewoon gelijk vast na het loadscreen, soms blijft de 'respawn after 1 second' gewoon zo staan en veranderd die 1 niet. En nog wel het aller vervelendste, na 2-3 minuten crashed het spel en kan je alleen nog maar je pc restarten. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Ik heb gta legaal, mijn systeemeisen zijn prima in orde, en single player doet het prima en versie 1.0 deed het ook prima. Ik heb de patch en met of zonder ik hou dezelfde problemen. Ik denk dat ik het beste kan wachten op een nieuwe patch of een versie 1.2 (wat weer een maand gaat duren) Ik voeg me hier direct aan toe, ik heb bijna precies dezelfde problemen zoals ik hierboven al vermelde. Sommige mensen uit mijn omgeving kunnen wel spelen. Ze hebben zelfs een slomere pc. Ik zoals upstream ook alles legaal, windows. Gta en mta de originele versie van fileplanet.com. Ik weet niet hoor ik hoop dat één computer techniscus het antwoordt weet . Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hier geen problemen mee >>> Door GTA-Sheep: Geweldig voor je, maar dan had je hier ook niet hoeven te posten<<< Dat begrijp misschien dacht ze dat iedereen die probleem had? Aangezien de meeste er problemen hadden/hebben >>> Door GTA-Sheep: Neem me niet kwalijk dan.....mijn fout.....frustratie denk ik (want ik heb het probleem ook )<<< Bewerkt: 17 maart 2006 door GTA-Sheep Reageren
zuperjens Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Waar kan ik me aansluiten? ik heb dezelfe probleme met nog een paar honderd mensen. er is ook een prog voor het afsluiten als hij vastloopt, ik post die nog wel ff. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Erg vreemd sommige hebben er wel probleemen mee en sommige niet (zoals ik) kijk ook ff op het forum van MTA of natuurlijk op GTAForums.com Reageren
zuperjens Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ff vraagje, hebben jullie droog geinstaleerd(uninstal daarna instal) of erovereen? Reageren
Upstream Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ff vraagje, hebben jullie droog geinstaleerd(uninstal daarna instal) of erovereen? Ik heb eerst eroverheen geinstaleerd. Toen, mta 1.0, mta 1.1 en gta SA eraf gegooit en GTA opnieuw geinstaleerd en vervolgens mta 1.1 opnieuw gedownload. Dat werkte niet, sloeg nog steeds vast. Toen de patch, werkte ook niet, sloeg nog steeds vast. Reageren
zuperjens Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 er is ook een prog voor het afsluiten als hij vastloopt, ik post die nog wel ff. Hier is de prog waar ik het over had, dan hoef je teminste je comp niet opnieuw op te starte GTA killer Reageren
Pussyblaster Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ik heb het zelfde probleem als jullie MAAR... 1. ik kan hem wel gewoon afsluiten (met ctrl + alt + Del) 2. ik krijg tijdens het installeren een error, met alle versies, van gtagames.nl en filefront en nog wat andere, als hij gaat "executen" krijg ik een error bij MTA Center Login.exe" dus ik hoop dat iemand die error kent en mij kan helpen Reageren
Joriz Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Zie MTASA Troubleshooting: http://www.mtavc.com/docu/index.php/MTASA_Troubleshooting Reageren
Pussyblaster Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) ok, thanks, probleem 2 is opgelost alleen dat met die V1. naar USA version zetten, ik vraag me af of dat ook bij versie 1.1 nu werkt ! ik ga proberen +EDIT: werkt niet Bewerkt: 17 maart 2006 door Pussyblaster Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik dacht bij mij zelf het probleem verholpen te hebben. Maar nee hoor, ik had zon fix bestandje van éne scripter Tom gekregen waarmee je gta in window modus laadt. Dat werkte dus wel maar voor maar een 15min. Daarna heb ik de instellingen van me videokaart drastish naar beneden gedraait. Dat leverde foeilelijk beeld op maar de game leek goed te lopen. Nadat .éne gek met zijn tiene langs mij reedt en bang weer een crash gelukkig was het in window modus dus ik kon gewoon op kruisje klikken. Ik vind het echt irritant. Als iemand hier op het forum een oplossing weet of iemand die meer weet van de vorderingen van Mta-dev team. Post het hier dan, alsublieft. Bvd. Summerbase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.