Jump to content

Vastlopen na update v. 1.1

Recommended Posts

Geplaatst:
17 Mar 2006 12:42:09 pm

Freezes

We've had a few reports of freezes that occur a lot for some people, but not at all for most people. These didn't appear during our beta tests. We're currently testing a patch for these that we are fairly sure works perfectly. We plan to release a client patch sometime soon which will include this fix.

We're sorry for the problems this has caused people!

Ed

Edit: Thank you to everyone who came on irc and tested the patch out. We've confirmed that it works, and we're currently quickly putting a patch through QA. We expect to release this soon - watch this space. This patch will also fixe a number of other issues - crashes mainly so should be useful to everyone.

bron: http://www.mtavc.com/blog/index.php?mode=viewid&post_id=114

er is hoop :Y

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Dit is echt de aller en allerslechtse update ooit, bij mij werkt het echt voor geen meter.

De ene keer slaat hij gewoon gelijk vast na het loadscreen, soms blijft de 'respawn after 1 second' gewoon zo staan en veranderd die 1 niet. En nog wel het aller vervelendste, na 2-3 minuten crashed het spel en kan je alleen nog maar je pc restarten. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Ik heb gta legaal, mijn systeemeisen zijn prima in orde, en single player doet het prima en versie 1.0 deed het ook prima. Ik heb de patch en met of zonder ik hou dezelfde problemen. Ik denk dat ik het beste kan wachten op een nieuwe patch of een versie 1.2 (wat weer een maand gaat duren) :-(

Ik voeg me hier direct aan toe, ik heb bijna precies dezelfde problemen zoals ik hierboven al vermelde.

Sommige mensen uit mijn omgeving kunnen wel spelen. Ze hebben zelfs een slomere pc. Ik zoals upstream ook alles legaal, windows. Gta en mta de originele versie van fileplanet.com. Ik weet niet hoor ik hoop dat één computer techniscus het antwoordt weet :engel:.

ook ik heb hetzelfde probleem, alles is legaal, geen verdere mods gebruikt, maar het probleen blijft, helaas.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...