Jump to content

Aeonflux/Half Life 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie van deze sig?

aeonflux28hy.png

Op een donkere skin.

aeonfluxdarkskin1kh.png

Ik ga nu maar eens slapen, ik zie morgen wel wat voor commentaar ik heb gekregen. :):cya:

Edit:

Half Life 2:

halflife222jc.png

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
Ik vind de Sig erg ,mooi 8/10.

Maar hoe doe je je tekts schuin ?

Bedankt voor jullie reacties. :)

Je kunt je tekst schuin neerzetten door eerst je tekst te typen, en daarna met die ring die om de tekst heen zit of als je dat niet hebt dan moet je even op de tekst klikken met je T (type-tool). Dan verschijnt er een ring om je tekst, bij die rechthoekige of vierkante ring zie je aan de zijkanten kleine vierkantjes. Als je op zo'n vierkantje met je muis ingedrukt het ergens naartoe sleept zie je dat je tekst ook mee beweegt. Als je met je muis over een vierkantje gaat die in een hoek zit dan zie je soms even een pijltje die beide kanten op gaat als je hem op dat moment ingedrukt houd dan kun je de tekst schuin zetten.

Je kun ook CTRL gebruiken dan kun je de tekst zelf letter schuin zetten zoals dit. HALLO

More comments? :*D

Geplaatst:

De background is echt fantastisch gedaan _O_

Over de render heb ik geen op- of aanmerkingen, ziet er in ieder geval goed uit :klap:

9/10

Geplaatst:

Mooie sig levi, ik vind de eerste alleen wel mooier voor de Orange skin hier ;)

De achtergrond is mooi en een beetje futuristisch gebrusht, de kleuren en tekst zijn ook zeer goed.

Niks op aan te merken eigenlijk.

9,7/10

Geplaatst:

Nog bedankt voor de overige reacties op mijn signature!

Hier een nieuwe van mij, waar ik veel tijd aan heb besteed. Hij staat wel beter op een donkere skin, dan komt de signature mooi naarvoren, maar dat doet er niet toe. Vertel wat je ervan vind. :Y

Hald Life 2

halflife222jc.png

Rate please, en als je wilt ook mijn eerste (Aeonflux). :)

Nog bedankt voor de overige reacties op mijn signature!

Hier een nieuwe van mij, waar ik veel tijd aan heb besteed. Hij staat wel beter op een donkere skin, dan komt de signature mooi naarvoren, maar dat doet er niet toe. Vertel wat je ervan vind. :Y

Hald Life 2

halflife222jc.png

Rate please, en als je wilt ook mijn eerste (Aeonflux). :)

oOh my Godd :{

Dit is de beste creatie die ik van jou ooit heb gezien .. :{

Echt ik vind hem zo geweldig , die uitstraling .. Ik vind alles passend . :puh:

9.5/10 _O_

Is de background de shirt van dat mannetje? :puh:

>>> Door .levi.: Ja dat stond op zijn shirt Synchro :puh:;) . Bedankt voor je geweldige reactie!<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik vind de achtergrond van die Half-life sig echt heel heel erg mooi. Ik vind persoonlijk de render een beetje te licht, maar echt storend is dat niet.

Gaaf gewoon, goeie letters, alle stukjes passen gewoon als een puzzel inelkaar :Y .

Rate 9,5/10, Een tien krijg je als die render een beetje donkerder was....

Geplaatst:

Aeonflux ziet er leuk uit, al zien de vormen (smudge?) er op de achtergrond heel gek uit. De render past er niet echt op, er zit niet echt diepte in. 6.5/10

Half Life is heel goed gelukt; leuke effecten met smudge. Alleen is de render een beetje scherp vergeleken met de sig, en de tekst past er totaal niet bij. Buiten de tekst, is hij heel mooi. 8/10

Aeonflux

Je achtergrond is heel goed gelukt, het past goed bij je render, en het is wel leuk die twee verschillende stukjes rechts en links van je render.

Je render heeft een goede kwaliteit, en zit ook goed in de Sig verwerkt.

Je tekst vind ik niet zo heel erg denderend, maar slecht is het zeker niet.

Een beetje een gemiddelde tekst.

Over het algemeen een prachtexemplaar!

Cijfers

Achtergrond: 8.5

Kleuren: 8

Render: 8.3

Effecten: 8.5

Tekst: 7

Algehele indruk: 8.5

Voor deze Sig geef ik je een 8.5

Half Life

De eerste indruk bij die Sig is echt heel goed, nu even goed bestuderen! ;)

De achtergrond is heel gevarieerd, en dat past opzich wel goed in deze Sig.

Er zitten heel veel verschillende kleuren in, die allemaal goed bij elkaar passen, dat is heel goed gedaan, mijn complimenten!

Je render is ook goed, alleen ik vind het onderaan de render helaas nèt ietsje te licht, dat had wat donkerder mogen zijn.

De scanline's zijn niet te goed te zien, maar ook niet te weinig, dus precies goed!

De tekst vind ik niet goed passen, zeker niet over dat logo heen, en ik vind het niet duidelijk.

Dat moet je volgende keer op een andere plaats zetten naar mijn mening.

Over het algemeen minder dan ik had gedacht, maar nog altijd een Sig die bij de toppers hoort!

Cijfers

Achtergrond: 9.3

Kleuren: 9

Render: 7.5

Effecten: 8.5

Tekst: 6.5

Algehele indruk: 8.5

Jammer van je tekst, dat heeft toch wel invloed op je cijfer, maar je krijgt toch voor deze Sig ook een 8.5.

Keep Up The Good Working! :klap:

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Bedankt voor die langwerpige rate Froodooo! Zoals meerdere al zeiden de tekst is inderdaad een - punt. Ik kon niet echt een goede font vinden voor de tekst, en de plaats was ook moeilijk te kiezen. Ik deed die Half Life logo op die plek omdat je het daar het best kon zien, op de andere plekken werd hij donker.

Over de render gesproken, ook daar is wel een - puntje. De render zelf bestond uit hele goede kwaliteit, door de lichtval/sharpen (wat ik zelf erg mooi vind staan) is de render een beetje te scherp geworden, en komt het niet zo heel mooi meer over. Maar ik ga wat meer van dit soort sigs maken, en dan leer ik wel van deze foutjes.

Bedankt iedereen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...