Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Toch een derde seizoen van Prison Break

De producer van Prison Break (Paul Scheuring) maakte eerder bekend dat seizoen twee zijn laatste seizoen zou worden. Later maakte hij bekend toch met seizoen 3 te beginnen. In seizoen drie word het verhaal van één van de overlevenden uit seizoen twee verder uitgediept.[/font]

WARNING, (soort van) SPOILER

The Walking TV Guide

Hmmm, ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. Ik vind seizoen 2 eigenlijk al een beetje minder dan het eerste seizoen. Ik ben bang dat het een steeds uitgrekter verhaal word. Hopelijk weten ze me toch te verassen.

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind Season 2 juist verassend goed, de genialiteit in de twisten is net zo onvoorspelbaar als in het eerste seizoen vind ik.. :)

Geplaatst:

Ja, jammer dat wij nog lang moeten wachten. Ik vond het als laatste aflevering wel een vage. Die Kellerman werkt die Mahone naar de hemel. Beetje vage aflevering, maar wel weer nieuwsgierig genoeg naar het vervolg.

Geplaatst:

Morgen begint het weer in Amerika, en voor mij betekent dat, dat ik het dinsdag kan zien! :) Is echt een topserie, en aan de previews te zien word het steeds beter! _O_

Geplaatst:

Damn, tegen de mensen die netjes gaan wachten tot april zeg ik maar een ding: Het is het wachten waard!! _O_ Afl. 14 was geweldig! :*D_O_

Mahone leeft nog, Steadman pleegt zelfmoord, Bellick heeft echt grote problemen in Fox River met andere gevangenen![/font]

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, jammer dat wij nog lang moeten wachten. Ik vond het als laatste aflevering wel een vage. Die Kellerman werkt die Mahone naar de hemel. Beetje vage aflevering, maar wel weer nieuwsgierig genoeg naar het vervolg.

Wat is daar vaag aan? Als je goed had opgelet, hoorde je dat die Chinees (ben zijn naam even kwijt) tegen Mahone zei dat hij een kogel door Kellerman zijn kop moest jagen, in plaats door die van Michael en Lincoln. Kellerman is daar dus op een of andere manier achter gekomen :puh:.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Maar wie kan me vertellen wie die man bij die chinees was in de laatste aflevering :? Die link kon ik echt met niemand meer leggen.

En voor de rest zit ik nu al naar April uit te kijken _O_

Geplaatst:
Maar wie kan me vertellen wie die man bij die chinees was in de laatste aflevering :? Die link kon ik echt met niemand meer leggen.

En voor de rest zit ik nu al naar April uit te kijken _O_

Je bedoelt waarschijnlijk Bill Kim, ik denk niet dat hij een Chinees is, eerder een koreaan.

Wat wil je over hem weten. Hij is duidelijk de baas over Special Agent Mahone en Kellerman. Hij is ook de man die de touwtjes in handen denkt te hebben bij de hele samenzwering achter de 'moord' op Steadman.

Ik moet zegen dat de laatste aflevering (afl. 14) voor mij de spanning toch wel weer terug heeft gebracht. Ik ben nu wel benieuwd hoe ze dit denken te gaan oplossen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee die Koreaan/Chinees ken ik wel. Maar in de laatste aflevering was er een kale man bij hem, van wie hij duidelijk de orders aanneemt. Wie is hij?

Edit idd Schaapje

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:

Volgens mij bedoelt Mirrrr de scene in aflevering 14 waar je die Chinees inderdaad in beeld zag en waarbij de camera heel even een man die naast hem staat laat zien. Lang, blank, wat ouder met wit haar. De Chinees in kwestie sprak een paar woorden tegen hem waaruit overigens bleek dat de oudere man feitelijk de baas was. Ook ik snapte niet helemaal wie dat was (al kwam hij me wel bekend voor). Was dat niet de president die daarna opgevolgd werd door die vrouw? :?

Edit: dat zeg ik :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...