Gtaboy107 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Donderdag was weer helemaal super, het muurtje ging eruit en Micheal ging het dak op, hij had het over 3 straten die hij zou moeten uitschakelen ofz en vanaf t dak timede hij hoe snel de politie reageerde als een gevangene mocht ontsnappen, hieruit kan je opmaken dat de overplaatsing niet doorgegaan is. Bij de trailer voor volgende week werd vermeld dat Donderdag de meeste explosieve episode van t Seizoen komt ik kan in iedergeval niet meer wachten...Prison Break... Echt mooi ja die van vorige week! Zo vet met die politieauto's. Donderdag ga ik mooi ook kijken! Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik vondt hem ook zeer vet! Ik denk dat de volgende nog heel wat vetter wordt! Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Weet het wel cker... Is er trouwens al nieuws over de DVD release, want in de States komt ie bijna uit heb ik gehoord... Alleen ons kikkerlandje? Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Oeh vnv word er veel gevochten zag ik !! word denk ik wel een vette aflevering!! Reageren
ikt Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb tot aflevering 7 gekeken Bij ieamd anders gezien waar diegene het heeft gedonloadt Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Fijne site voor de fans van Prison Break,(lees goed de waarschuwingen,soms word er iets belangrijks verraden maar dat staat er dan)!! http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_Break Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Wow, er zijn 20 afleveringen, en deel 6 komt vandaag pas, wow. Dan duurt het nog wel even tot het klaar is. In Amerika was het 29 augustus 2005 tot 1 mei 2006. Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik geloof zelfs 22 episodes hoor... Damn wat spannend weer, en slim dat met die Duivel projecteren, Eindelijk weer een lead die Lincoln kan helpen... Damn to be continued, CANT WAIT... Reageren
Slimm Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Deze aflevering was echt te vet! Ik moet eerlijk toegeven dat ik de vorige afleveringen iets minder vond, maar deze was gewoon geweldig. In totaal 22? Dan moet er nog erg veel mis gaan Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Helemaal eens Slimm.....deze aflevering was echt heel erg goed. De angst die zo'n bewaker zal hebben als ie in een ruimte met allemaal moordenaars en verkrachters terecht komt.....gruwelijk, maar echt heel spannend. Eigenlijk zou je niet meer moeten kijken maar alles opnemen en in 1 keer kijken. Hoef je geen week te wachten Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Het wachten houd het wel spannend... Ik kan als ik wil de hele serie binnen 2dagen op DVD hebben... Maar het wachten heeft ook wel wat... Reageren
Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb het gister voor de eerste keer helemaal gezien, ik vind het een mooie serie En ik ga zeker verder kijken Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik had medelijden met die bewaker(Bob?). Wat kan die vent die T-Bag speelt GE-WEL-DIG acteren zeg,wat goed;).zeker slim met die duivel,kan nou al niet wachten tot volgende week. Reageren
Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik had medelijden met die bewaker(Bob?). Wat kan die vent die T-Bag speelt GE-WEL-DIG acteren zeg,wat goed;).zeker slim met die duivel,kan nou al niet wachten tot volgende week. Klinkt misschien dom, maar ik heb niet echt goed gekeken, maar wat moest die duivel eigenlijk voorstellen Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Door die duivel op de muur te schijnen wist hij waar hij moest boren, snap je? Zie hij boorde op bepaalde plaatsen en daar zit precies die tunnel die naar de ziekenboeg lijdt. Bewerkt: 21 april 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.