RobertSA Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hoeveel afleveringen komen er nou nog van season 1? (op RTL5) Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hoeveel afleveringen komen er nou nog van season 1? (op RTL5) we zijn bij 11 In NL komt er tot aflv. 13 dus nog 2 maar ik heb al aflv. 25 Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Wanneer begint seizoen 2? Is dat al bekend? Bij deze aflevering kwamen er al allemaal beelden met Espace en dergelijke, ik denk dat de volgende wel spannend wordt. Bewerkt: 21 mei 2006 door Typhoon Reageren
Yohan Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hoeveel afleveringen komen er nou nog van season 1? (op RTL5) we zijn bij 11 In NL komt er tot aflv. 13 dus nog 2 maar ik heb al aflv. 25 Lol 25 dies uniek! Zo uniek dat ie nog niet bestaat... Daar is Season 1 inmiddels afgelopen en die eindigde met Episode #22 ''Flight'' Reageren
Laurenz Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wanneer begint seizoen 2? Is dat al bekend? Bij deze aflevering kwamen er al allemaal beelden met Espace en dergelijke, ik denk dat de volgende wel spannend wordt. Seizoen 2 gaan ze vanaf juni schieten heb ik gehoord, dus in de herfst gaat het weer van start, zo staat het op de fox pagina. soort van zomerstop he! kijkcijfers zijn het hoogst als ze een blockbusterserie met slechter weer draaien, in de zomer is iedereen op vakantie enzo! goed voorbeeld in NL is GTST, gaat ook na de zomer weer van start. Groetjes Laurens Hoeveel afleveringen komen er nou nog van season 1? (op RTL5) we zijn bij 11 In NL komt er tot aflv. 13 dus nog 2 maar ik heb al aflv. 25 Lol 25 dies uniek! Zo uniek dat ie nog niet bestaat... Daar is Season 1 inmiddels afgelopen en die eindigde met Episode #22 ''Flight'' HAHAHA ECHT HE! Tip voor als je nog een keer wil opscheppen: Know The Facts! Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Was weer een strakke aflevering. Charles Westmoreland(Die ouwe, D.B Cooper) gaat nou ook mee omdat zijn dochter ernstig ziek is(slokdarmkanker). Quinn, de nieuwe geheimagent, is in een put geduwd door LJ, en toen de 2 andere geheim agenten kwamen lieten ze hem zitten! Volgende week gaat er 1 iemand van de ontsnappingploeg dood! nog 2 aflevering te gaan. Prison Break Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het is veels te snel gegaan! De laatste 2 afleveringen worden zo vet! Ik trek me niks van die Amerikanen aan die de Season finale tegen vonden vallen, ik wil eerst zelf zien en dan oordeel ik wel... Weer een top serie die aan zijn einde komt, Medium, Ghost Whisperer, Lost (bijna), 24... Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het is veels te snel gegaan!De laatste 2 afleveringen worden zo vet! Ik trek me niks van die Amerikanen aan die de Season finale tegen vonden vallen, ik wil eerst zelf zien en dan oordeel ik wel... Weer een top serie die aan zijn einde komt, Medium, Ghost Whisperer, Lost (bijna), 24... Ach ja, er komt toch wel een vervolg, en er zijn zat herhalingen, ik wil het allemaal nog wel een x opnieuw zien, dus dat komt wel allemaal wel goed! Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb het deze week gezien het is echt een geweldig programma net zo als dat hij van een horloge en nog wat een zendertje maakt echt cool Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Over een vervolg is nog niks cker... En herhalingen zit ik niet echt op te wachten... Spanning is er dan echt totaal van af... Ik herstart de klok wel en begin met t kijken van 24 season 1 tot 4.. The O.C Season 3, Angel (season 5), The Shield season 1, ik kom de zomer dus wel door toch vind ik het jammer altijd die zomer stop... Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 maar dat is altijd zo dan stopt het zomaar in eens Reageren
Yohan Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) maar dat is altijd zo dan stopt het zomaar in eens In dit geval niet ineens hoor, dit is gewoon het einde van het eerste Seizoen. Hopelijk de ontsnapping, maar met Prison Break weetje het nooit... ---------- Vandaag is deel 1 van Season Finale van Prison Break uitgezonden... Voor mensen die morgen kijken, wil het niet verpesten dus... Damn, wie had verwacht dat Abruzzi vermoord zou worden? En spelen Sucre en die andere gast onder 1 hoedje?, Hoe zit het met Bellick hij komt ook steeds dichter bij zijn eigen waarheid. Zullen ze Lincoln vrij weten te pleiten? aan de hand van het bewijs dat ze krijgen? [/font] Ik kan niet wachten tot deel 2 van de Season Finale, The Flight (als ik t goed heb) Bewerkt: 1 juni 2006 door Yohan Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 @ Yohan, Abruzzi is (nog) niet dood! En C-note en Sucre zijn bang dat ze niet mee mogen! dus vertelt Sucre alles aan C-Note wat Micheal tegen Sucre zegt.[/font] >>> Door .Levi.: Tekst in spoiler gezet! Leden die niet willen weten wat er nog gaat gebeuren, kijk niet in deze zwarte spoiler tag aub.<<< Reageren
Yohan Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) >>> Door patrickW: Quote van de spoiler maar even verwijderd<<< Ehm dude... Allereerste bedankt voor het spoilen... Als je dit wilt doen gebruik dan de hiervoor bestemde TAGS! en zet je tekst er tussen... Tag, [ spoiler ] het geheim [ /spoiler ] Uiteraard zonder de spaties Denk ff na voordat je een serie/film/game/of whatever voor iemand gaat lopen verknallen... ----------- Mensen, SLUIT DE GATE!, STEL JE VLUCHT NOG MAAR FF UIT! Jullie denken nu wtf? Ik heb goed nieuws, Donderdag komt Prison Break helemaal niet ten einde... Dit is de laatste aflevering vanwege de Zomerstop! Meer nieuws over Prison Break Season 2! Het schijnt dat het nieuwe seizoen "Hunting" zal gaan heten, en dus geen Prison Break. Season 2 begint in de Herfst in Amerika! Gelieve geen meerdere spoilers te plaatsen zonder de TAGS Bewerkt: 7 juni 2006 door PatrickW Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ehm dude...Allereerste bedankt voor het spoilen... Als je dit wilt doen gebruik dan de hiervoor bestemde TAGS! en zet je tekst er tussen... Tag, [ spoiler ] het geheim [ /spoiler ] Uiteraard zonder de spaties Denk ff na voordat je een serie/film/game/of whatever voor iemand gaat lopen verknallen... ----------- Mensen, SLUIT DE GATE!, STEL JE VLUCHT NOG MAAR FF UIT! Jullie denken nu wtf? Ik heb goed nieuws, Donderdag komt Prison Break helemaal niet ten einde... Dit is de laatste aflevering vanwege de Zomerstop! Meer nieuws over Prison Break Season 2! Het schijnt dat het nieuwe seizoen "Hunting" zal gaan heten, en dus geen Prison Break. Season 2 begint in de Herfst in Amerika! Gelieve geen meerdere spoilers te plaatsen zonder de TAGS Dat wist ík in elk geval al lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.